7.8.07

SIHARIQET E REJA TE BAHTIR HAMZES NE INTERNET !!!

From: bahtir hamza penashqiptare@yahoo.com

Reply-To: penashqiptare@yahoo.com
To: Subject: LAROK OR LAROK

Date: Fri, 20 Jul 2007 08:50:49 -0700 (PDT)


NGA BAHTIR HAMZA

Larok or Larok

Unë mashtëroj Kosovën nga mërgimi.
Ajri yt është Serbija -jeta jote është Shumadia
Valbona qajë ,qajë – o vajza ime.
Sepse unë Bahtir Hamza kam përveluar vetëvehtën
Sepse një herë kur linda isha maxhup,turk,musliman,shka egjiptian
po,po u bëra harbut- barbarë.
Vajzat e Drenicës nuk më dojnë mua,
Nuk më don as Korotica ,se unë çdo herë për ta isha habutë -Tradhtarë
Shava Isuf e Bardhos,Shava Adem Jashar,
Thash edhe per Ramush Haradinajn mos u lëshoftë kurrë nga Haga
"UDB-ashë",isha edhe në mërgim………
Valbonë e ime ,unë të kam shtatë herë djalë ...
Atje edhe këtu.
Kudo që të rroj
Më shpallni,të çmendur,poet TRADHTARË!.
Jetojë në dhembjet Tuaja
Për Identitetin tim, MAGJUP -pasurinë e ndritur të Kombit tim Egjiptian
Unë "UDB-ashë mbeta,udbashë edhe jam
Shqiptarellat , më gjejnë në çdo kohë.
Unë ndihën Tradhtarë - ndihëm i ndarë nga ti -KOSOVË,përgjithmonë
Te gjithë kanë me vdekë.
Vetëm Serbija -RROFTË

Pra,ju lexues vleresoni se kush eshte Bahtir Hamza.
Gjthsesi ju duhet vleresuar edhe shkrimet e manjakut kastrati999@hotmail.com i cili vazhdimisht plason shkrimet e Bahtirit dhe te vetat ne blogjet virtuale :http://www.parjsa.com,www.forumishqiptar.com/
Nuk e ka guximin intelektual(Krenar gashi) ta hjeke masken por sulmon deshmoret dhe atdhetaret.Deri kur s na nga Redaksia Albania-press nuk e dijme.Gjithsesi ky berllog interneti lexuesve do t'ju jete ne kujtese per sulmet virtuale ndaj atdhetareve,shkrimtareve dhe lidereve.Tash keto sulme ka filluar ti bene spijuni tjeter i Drenices njefare Besnik kastrati ne blogun studentor http://www.studentet.info/ te Tetoves!
Turp!!!Turp!!! Turpi i Kosoves jane shqipfolesit:Bahtir Hamza,Krenar Gashi,Besnik Krasniqi,keta ulok te Zi te Kosoves,qe shkruajne kunder shqiptareve dhe intelektualeve te mirefillte!!!

Redaksia Albania-Press

Washington DC,7.8.2007

_____________________________________________________________________________

Nuk ka komente: