15.8.07

PËRFUNDON POLEMIKA MË BAHTIR HAMZA-TRAPIN!!!!


Redaksia Albania-Press,nga dita e sotme përfundon polemikat virtuale më Bahtir Trapin dhe te tjeret.Polemikat e zhvilluara në këtë blog virtual do të botohën si libër në Edicionin ekskluzivë të shtupshkronjës së Magjistrit të shkencave të bibliotekarisë ,z.Xhafër Syla.

Letra e fundit(për momentin) që do të botohët sot është e shkrimtarës tonë të mirënjohur,
atdhetarës së dëvotshme të çështjës sonë madhore Mardena Bardhul Kelmenidi,e cila na erdhi në Redaksinë tonë Albania-Press.

Kërkojmë falje lexuesve që ishim të detyruar t'i publikojmë edhe poezitë e Bahtir Hamzës "shkrimtarit" që s'din shqip që e ka venë vehtën në disa blogje virtuale shqiptare....I njajti ishte i përkrahur nga 3-4 trapa që mendojnë si ky"që sipas tyre të gjithë dëshorët e kombit janë tradhtarë".Çfarë absurdi.Atdhetarët janë bërë sipas tyre TRADHTARË,kurse TRADHTARËT janë bër ATDHETARË!!!!

Redaksia Albania-Prees

Letra e shkrimtares Mardena Kelmendi


From : Madi
Sent : Sunday, August 12, 2007 11:35 PM
To : Bruqi Flori , Moisiu8@aol.com
Subject : I nderuar Flori


I dashur vella Flori

Hiqu asaj dhembe qe sinqerisht eshte kaq e madhe kur te vjen nga duar fantazmash e tradhetaresh te kombit,dhe mbaju fort asaj bukurie shpirterore qe ta njef gjithe bota me vargun tend dhe punen tende te pandalur me kembet e tua gjith-here ne atdhe, atij atdheu qe gjaku ende eshte i pathare dhe tradhetaret e tij kane boje e shkruajn e goje e flasin ende.Flori...une dhe cdo kush e ka njohur nga afer punen tende e cila nuk shter dhe per ata qe vertete punojne dhe e kujtojne ate gjak ende pathare ka ngacmime e hapje te tilla pèlagesh si kjo moter e nderuar sjell kete leter plot kuptim ku sejcili bure vetem per hir te emnrit moter dhe femer do kishte mbajtur fort vehten para fajit te rende dhe me te rendit fyerjet dhe banalitetin karshi femres ose mes nje figure te tille sic tradita e shqiptarit e ka.I nderuar Flori....trimat lene fakte japin edhe jeten nuk lehin
Une respektoj punen tende dhe palodhshmerine si edhe krejt familjen patriotike ate babe te nderuar dhe ata familjare qe e dhane jeten per Kosoven martire te Bruqit e krejt trojeve .
Historia i ka te shkruara faktet dhe i ngelet vetem koha
Me rspekt dhe ju urpj suksese ne punen tuaj pershendetje familjes tende te mrekullueshme moter time zonjes suaj djemve e krejt asaj farefisnie Mardena

ps

i kam fshire te gjitha mesazhet e ardhura kete jave sepse ma kishin bllokue posten po aspak tendin nis tek une dhe te asnje miku e mikeje ku vetem sot po mundem me u kthye pergjigje ,
me vjen keq dhe i jap te drejte zonjes Moisiu ki disa individe kane vene zonjen Lirije mua nenen time kete moter deshmori e zonjen Monda ne ate debat banal ku nuk ka hije aspkujt sic nuk kish dash askush qe motrat e tyne o grate e tyne te mujshin me e lexue ate leter te tille drejtuar publike , s'eshte e hijeshme as sofer burrnore
Te uroj edhe njeher cdo te mire dhe amanetin ta plotesova nga nena ime dhe Alida Hisku qe kam qene gjith kete jave ne Trieste ..e shkoj neser prap pasi kam shume pèune per L Sh Bne qe ka kongresin ne Tetor fund javen e ketij muaji....atje dhe do takohemi mos me pare vije ne Kosove se kam Artanin aty dhe nusja me femije kete periudhe e flasim nga afer
ke te fala nga mami gjithashtu duke me porositur njemije here mba pozicionin tend se qenat e gjejne vete lehjen e tyre ...ti Flori jepi shoqerise ate qe i ke dhene deri tash ka pasuri pa fund

Madi

-----------------------------------

Letra e Abdullah Konushevcit,shkrimtar nga Prishtina

: Tue, 14 Aug 2007 02:23:08 +0200
From: "Abdullah Konushevci"
To: floribruqi@yahoo.com, penashqiptare@yahoo.com
Subject: Kerkese per nderprerjen e fushates
Z. Bahtir,

Po të lutem ta ndërpresh fushatën kundër Flori Bruqit dhe atdhetarëve të tjerë shqiptarë, sepse kështu dëmin më të madh po i bën vetes dhe vetëm vetes.

Jam i prekur se po e keqpërdor si shumë recensionin tim për librin e aforizmave, që ta përgatitur për një kohë të gjatë dhe, po vazhdove të polemizosh edhe më tutje me zotin Bruqi, do të më shtrëngosh t'i bëj publike shumë gjëra. Ti e di se unë kam informacion të madh, qoftë për ty, qoftë për veprat tuaja dhe një respekt të veçantë në shumë forume, të cilat, ndryshe nga "Parajsa" nuk mund të m'i censurojnë përgjigjet. Për më tepër, kam ftesa të shumta të reagojë në shkrimet tuaja, por, pa të paralajmëruar së pari, nuk dua që t'i hyjë kësaj pune të pahijshme, me shpresë se ti do ta mbledhësh veten dhe do të pushosh së shkruari, sidomos kundër z. Flori Bruqi, një bamirës ky që po na obligon me bujarinë e tij të gjithëve.


Me respekt,

Avdullah Konushevci,shkrimtar nga Prishtina
====================================================

Letra e Flori Bruqit:

Bruqi Flori ha scritto:

E nderuara zonja Rajmonda dhe moter Mardena,

Jam mirë qofshi familjarisht mirë.Ka kohë që nga manjak interneti marr të shara.

Unë definitivisht kam ndërorerë çdo komunikim më këta tipa të çfrenuar që riciklojnë,fyejnë dhe bastradhojnë gjuhën shqipe.

Ata në mënyrë kontinuitive më shkrime të tyre të gjithë dëshmorët e kombit(Jusuf,Bardhosh Gërvallen,komandantin legjendar Adem dhe Hamza Jasharin,si dhe disa liderë politikë,
shkrimtar dhe atdhetarë....
****
Nuk kam kohë të merrem më TRADHTARË dhe QEJË interneti që lehin çdo ditë kundër intelektualëve dhe dëshmorëve.

....
Sinqerisht,

Flori Bruqi

Edhe une te pershende i nderuar Z.Flori...



Pershendetje Z.Bruqi.Ne kete moment qe nje fushate e shfrenuar ,ka filluar per personin Tuaj nga njeres te shfrenuar ,te jam prane si moter e nje gjaku shqiptar ,duke ju thene : Mos u tut bre burre i Kosoves trime! . Injoroji Miku im..Kundervihu duke shkruar ,duke dhene mendimin Tuaj te shenjte per Kosoven e cdeshtjen tone kombetare ..Nuk kane se cfare te bejne ,ty o njeri i mire cakejte e internetit Ata jane LOOSERS ,,e njerez te tille nuk kane JETE ,. Perseri te uroj Suksese e sa me shume krijimtari nga Ju ,Respektet me te mira ofron per Ju dhe familjen Tuaj
Raimonda Moisiu Hartford Ct USA.

Nuk ka komente: