7.8.07

MJAFT MË BAHTIR HAMZA DHE TI KASTRATI 999...



RE: GUXIMI RINOR I FLORI BRUQIT




Përshendetje !

Nga dita e sotme(22.01.2007)polemika pa maska nga blogu virtual studentor http://studentet-info VEREJTJE e web masterit www.studentet.info : (Na vjen keq FLORI BRUQI se reklamimet e shumta nuk kan vend sepse bie ne kundershtim me rregulloren , te paralajmrojm se eshte hera e fundit qe reklamon webfaqet tua personale na detyron te mendojm se je KAL TROJE ne faqen studentore. STAFFI)

Për fatin e keq ky blog studentor lejonte fyerjet e nofkave kundër dëshmorëve UÇK-së,AKSH-së,FBKSH-së(përsonalisht ndaj zëdhënësit të FBKSH-së Gafurr Adilit,general Ramush Haradinajt etj)…Një gjë të tillë e lejonte Stafi…


Pasi nofkat "PATRIOTËT MË BATERIA":Tym Amphora alias Bahtir Hamza penashqiptare@yahoo.com ,,buka dhe kripa "alias "Kameleoni"( Ukë Lush Isufaj )dhe Nezir Myrta alias Drilon Gega, Odise,Dijedon, Iliriani 01, Lulja 04 , po shkruan serenadat e tyre për nokautin klasik nga "Superagjenti"(nën thojza) z.Flori Bruqi, i cili është shpallur "Superagjent" nga Tre musketarët" (Sanqoja,Panqoja dhe Tym Amphora) vendosi që polemika pa maska dhe e kulturuar nga ana jonë (moderatori Flori Bruqi) vendosi që polemikën e tij ta vazhdojë më musketarët (shallabajzerat) shqiptarë në blogjët virtuale të lartëshënuara.

Në vazhdime do të sjellim dëshmitë për trimoshat dhe bukutoshat e internetit që shanë dhe vranë dëshmorët e kombit duke filluar nga vëllëzërit dëmorë Jusuf Gërvalla,Adem
Jashari, duke sharë ushtarët dhe komandantët e Luftës dhe Paqës si gjeneralin Ramush Haradinajn,Hashim Thaqin,Fatmir Limajn,Gafurr Adilin ,UÇK-në,më poezitë famoze kundër UÇK-së ,FBKSH-se të botuara nga nofka Tym Amphora alias Bahtir Hamza(viti 2000 në Tiranë),duke i ribotuar të gjitha ato shkrime në webin www.dervina.com,polemikat "kulturore" të Don Kishotëve të internetit ,që ishin të botuara këto ditë nga njëfarë "Kameleoni" i cili ndërron ngjyren sipas vendit ...Për të njajtin thuhet së është vtrasës pas shpine i komandantit legjendarë të UÇK-së,e i cili si "buka dhe kripa" vjellë helm dhe lotë krokodili gjëja se unë jam një "Superagjent" e nuk i tregon kend e kam vrarë ...Storja vazhdon më publikimet e vjershave të pseudoletrarit ,agjentit sekret serb ,më vendbanim në New York,njëfarë Lulës 04,Odisesë së "famshëm" agjentit më nofkën Momqilo Radoniq alias dora vete Nezir
Myrta.

Falenderojë për përkrahjen publike të qindra lexuesve ,posaqërsiht të mëdhejt e shqiptarisë :shkrimtarët Kolë Shkodrani,Vitore Stefa Leka,Engjëll Shehu,Beqir Elshanin,Xhafër Sylën, Albana Feratin,Lirije Domin,Ramadan Avdimetajn,Gëzim Ajgerajn,Mardena Kelmendin,Monika Botosanin,Ibrahim Egriun,Hasim Rushitin,Namik Shehun,gjeneralët dhe kolonelet e Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës,Kosovës Lindore dhe Iliridës, posaqërisht më një Falenderim të veçantë zyrtarët politikë të FBKSH-së dhe komandantët e AKSH-së si dhe Kryesinë e Unionit të Studentëve gjithëshqiptarë(USSH).

Motoja e ime është ribashkimi i të gjitha trojeve shqiptare

Më një respekt të veçantë falendorojmë lexuesit dhe Stafin moderues që patën durim në këtë polemikë më maska ta publikojnë duke ju humbur kohë dhe nerva lexuesve të mirë filltë.

Falenderojmë edhe Sanqo-Panqët ,që më krijun mundësinë
publicistike për t'jua xhveshë maskat!

Prishtinë,22.01.2007 Flori Bruqi



AFERIM STUDENT –INFO !



Ndërsa përkrahjet e shkrimtarëve në xhveshjen e maskave ishte:

I nderuar Zoti Bahtir,
Ju lutem mos me dergoni me e-maila te kesaj natyre, ku perdoren banalitete dhe qe nuk i perkasin natyres sime femerore, intelektuale.


Ne lidhje me heronjte e Kosoves, perulem me respekt per gjakun e tyre lume, shekuj me radhe, dhe qe bota ja coptoi trupin me hanxhare!


Websiten tim e kam filluar me Kosoven, Kopertinen time te librit te pare, e kam me heronjte e Kosoves...


E fundit, diskutimin tim per te tjerat i bej ne liste te hapur.
Me respekt per debatin e kulturuar.




Kozeta Zylo, NY



Ja se çfarë më shkruan “shkrimtari” Bahtir Hamza:

Pra shume shqiptarë ju njohin ndryshe ndaj asaje dhe kesaje qe po ju deshmoje une.Qe ju "Dera e Gervallave te Dubovikut te Decanit,"pas luftes se dyte boterore e deri me tani, jeni dhe mbeteni bashkepuntor te U.D.B-es,Serrbos Sllave.
PROVE.-deshmi.
a/ Me 16 qershor.1956. deshmo, Ing.Xhafer DEVA, ne Amerike,
Citoj;"Gjate ketij viti kanë ardhë në rrethin tonë disa kosovarë t'ikun nga terrori qi ka shpërthye prje serbo-malazezve me bashkëpuntoret e tyrne shqiptarë,kundër shqiptarve ne Kosovë..........
***************************************************************************
.....ndër UDBashtë më të rrezikëshem është Zenel Gervalla, prej Decanit, se bashku me serrbin N. Popovic, janë tue ba zullum mbi shqiptaretë për pushkë e armë, me ua dorëzue Serrbve
jugosllav,".....
************************
Ing.Xhafre DEVA,faqe 655.-1954.

b/ "Me 8 qershor 1964.ne Prishtine burgoset Zeqir Gervalla, qe ishte argat dhe shpiun i U.D.B-es,Rankoviqijane,ne marjen ne pytje, A.Sh,- Zeqir Gervalla,per te shptuare vet nga burgu e jep, dhe e trdhatone Fazli Grajqevcin, dhe me 8.nentor.1968.Zevir gervalla del nga Burgu, e Fazliu Garicenvici, vdes ne Burg...."
Igor L.MARKOVIC, (Klinë,Beograd-Nish-Prishtin.).

c/....."vrasja e Jusuf e Bradhosh Gervalles, ne Hilbrand, -Studgart te Gjermonis, eshte bere per arsye te prapagandes se rrejshme dhe per tradhtin qe e kan bere vellezerit Jusuf dhe Bardhosh Gervalla.".....vendasit te tyre nga fshati Babaloq."..... "e jo, per patriotizem e as per Kosoven,....."......

Nenkoloneli i mbrotjese se mbrendeshme te
Serrbise,L.N.A.Beograd-Pejë.
Prof.Dr.P.Sh.Beograd-Prishtine -Nish.
Me shumë do te elxojesh ne librin tim te ardheshem.
**************************************************************************************

E dia qe kam gabime ne rregullat e doreshkrimit shqip, por po te theme, nje gjë. Kurrë as kush nuk me ka ndihmuare per te shkruare as poezi, e as artikujt ne periodikun shqiptar te shqiptarve.kete talent e kam te dhuruare ne vete zoti i gjithesise.

Ti e dine shume mire, se une dy vjet kam punuar ne Prishtine ne Kosove, ne sistemin demokratik, dhe une pikerishte e kam refuzuare takimin me tya.neper mese M.H.qe kurrë mos te hyshe ne selin time.-arsyeje.se ne mese 53895.persone shqiptare te Kosoves, qe jan kan bashkepuntor te U.D.B-es, 1945-1999. esshte edhe Familja
Gervalla e Dubovikut, nga Decani.

Pra keshtu une ta them te vertetene,por te ftoje qe ta njohi me deshmi edhe te keqiajt e mija,pasi ti me ke akuzuare ne letrene tende te dates 15/Maj/2006.

…Bahtiri vazhdon me shpifje …Fjalët e shkruara të Bahtir Zezës:

“Une dia se ju Dera e Gervallave te Dubovikut te Decanit, jeni kan te angazhuare, per hyzmetqar, per Ustallare e shpijunazh,per prapagand te rrejshme, per te perfituare nder e moral nga te tjerete, gje qe jeni Tradhtar me gjenerata,kete e deshmoje ne librin tim te ardheshm,qe gjithemon ka me kane aktual,per vete shqiptaret, ne çdo decenje e ne çdo shekull.
PRA LEXO.
- jam POET nuk di me sha.
- i lumtë dora Jusuf e Bardhosh Gervallen kush e ka vera.”

Kurse Bahtir Hamza,nofka Tym Amphora thotë për shkrimatrin tone të mirënjohur Zeqir Gërvalla,i cili është në New York:

b/ "Me 8 qershor 1964.ne Prishtine burgoset Zeqir Gervalla, qe ishte argat dhe shpiun i U.D.B-es,Rankoviqijane,ne marjen ne pytje, A.Sh,- Zeqir Gervalla,per te shptuare vet nga burgu e jep, dhe e trdhatone Fazli Grajqevcin, dhe me 8.nentor.1968.Zeqir Gervalla del nga Burgu, e Fazliu Garicenvici, vdes ne Burg...."



Kështu shkrun Bahtir Zeza duke I besuar informcaionit të bashkëpunëtorit të UDB-ës së tij,lexo Bahtirit,shokut:
Igor L.MARKOVIC, (Klinë,Beograd-Nish-Prishtin.).

Ja edhe sihariqi tjetër i “poetit më të mirë shqiptarë”,që i thotë vedit ,z.Bahtir Hamza.

c/....."vrasja e Jusuf e Bradhosh Gervalles, ne Hilbrand, -Studgart te Gjermonis, eshte bere per arsye te prapagandes se rrejshme dhe per tradhtin qe e kan bere vellezerit Jusuf dhe Bardhosh Gervalla.".....vendasit te tyre nga fshati Babaloq."..... "e jo, per patriotizem e as per Kosoven,....."......

Nenkoloneli i mbrotjese se mbrendeshme te Serrbise,L.N.A.Beograd-Pejë.
Prof.Dr.P.Sh.Beograd-Prishtine -Nish.
Me shumë do te elxojesh ne librin tim te ardheshem.,shkruan Bahtir Zeza.

Fjalitë janë në original të shkrimtarit tonë!!!



Po çfarë libri di të shkruaj ky HAJVAN!

Pra të dashur lexues komentoni ju vetë a kam apo s’kam patur të drejtë të reagojë publikisht kundër këtyre 3 Sanqo-Panqeve dhe Tradhëtarëve të Kombit!

Ja pra Bahtir Hamza çka thotë:

“PRA LEXO.
- jam POET nuk di me sha.
- i lumtë dora Jusuf e Bardhosh Gervallen kush e ka vera”



Këto fjalë I tha Editori i revistës letrare “PENA SHIPTARE” poeti Bahtir Hamza( më 16 maj 2006.ora17.00).

Më dt.21 maj 2006 unë Flori Bruqi i shkruaj “poetit” Bahtir Hamza:



Zotni Bahtir Hamza,

Une nuk kam ndermend te polemizoje me Ty,ngase ti nuk di se pari me shkrue dhe e quan vehten shkrimtare.


Se dyti,mos i torturo keto fytyra te ndritura shqiptare,sepse edhe keta nuk te lexojne dhe e kane kuptuar se kush je,sa di,etj.


Edhe nje here po te them se fajin me te madh e kane shume fytyra te ndritura duke filluar nga Prokshi,Qosja,Bruci,Vinca,Bajcinca,Kerveshi,qe ti kane rediguar shkrimet ne Pene apo ne librat tu ...


Ti tash po del"koqemadh" dhe po i sulmon Gervallajt,te madh Jusuf dhe Bardhosh Gervalla….etj.

http://shqip.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=841



Në fund le të më fal publicisti shqiptarë Sasha Tepelena, që po i shfrytëzojë fjalët e tij të mëdha:

From : Sasha Tepelena
Sent : Saturday, May 20, 2006 3:58 PM
To : Bruqi Flori
Subject : Re: PA PARDON DENONCONI BAHTIR HAMZEN!



I dashur Flori /
Ndjej dhimbje te madhe se cbalte hidhen mbi martiret e kombit . Jam i lumturuar qe kam vendosur nje kurore tek perkujtimorja e tij .Nje poet - kolos ( Ali ASLLANI ) dikur shenonte :Koha eshte e maskarenjve…Atdheu mbetet i shqiptareve…



Dhe për fund:

PËRFUNDIM I NJË POLEMIKE MË NOFKAT E INTERNETIT :PSE AKUZOVA?

Polemiken jo kulturore te nofkave te internetit "brumi buka",
kameleoni,Bahtir Hamza ,...etj po e perfundoj me disa poezi t nga permbledhja "Zjarri i diellit",Prishtine,1995, si dhe një pjesë e romanit tim të botuar në vitin 1996 më titull:”Gjarpërinjtë e pallatit”


1.AGIMET E MËDHA

Çerekshekujt
Në kurriz të maleve
Lanë gjurmët e kanoneve
E Ti
Koosvë
U dole para
AGIMEVE TË MËDHA
Kur trolli me nofullat e veta
Kafshonte BIJTË E SAJË

Koosvë
U dole përpara relikteve
Qindvjetëshvëve
Kur Trolli pinte gjak
Përtypte barot
Fashatonte plagën
Dhe pashë
Mes atij
Ingranazhi
Yje
Dhe nën Yje
Togun e
pusirave

Amësinë Tëndede
Sfidojmë
Të bartim
Si një Agim mbi mal
Duke t'i fshirë
me Yje
Muzgjet e hijeve
Vezullim urojmë
Brezëve që vijnë
Me tepëritë e zellit
Në cepat e Yjeve

(Flori Bruqi:ZJARRI I DIELLIT,fq. 17-19,viti i botimit:1995)

2. RELIKTET TONA

(Pa Kosovën unë nuk do të isha)

Shfletojmë historinë
Rreshta të shkruar
Me gjak
Nëpër faqe
Gjurmë tona shfaqen
Herë breshëritë nxijnë

Arat me misër kudo që ishin
Ngjanin në varreza të Mëdha
Ku rritej vdekja
Ku binin gjethe të rrëkëlluara
Më të freskëta
Se zambakët e majit

Mani e kombajnës
Thasët mbush
Misër e grurë
Në këtë Dhe
Tash e tutje
Gjumi do të oshëtejë
Nga përtë e Ëndrrave

E paepur
Kjo ishte rruga jote
Ndërmjet njerëzve
Me njerëz
Dhe butonet
E dritës

(Flori Bruqi:ZJARRI I
DIELLIT,fq. 19,viti i botimit:1995)


3.BALADA E YJVE

(Të rënëve:Ismet Qorraj,Agim Kukleci,Mujë Mehmetja dhe Sali Hadërgjonaj)

A qan sot Deçani
A dënes Kosova
A përlotn fëmijët
A zhgrehen në vaj
Ato bjeshkët e Nemuna
Për vdekjen e tyre
Si ta zotëroj veten
Kosovë
Ti ke rrënjën te Sumerët
Ti ke këngën
Në trollin gjakndezur
Se ky Dhe
Në çdo thërrime
Ka gjakun e dëshmorëve
Udhëtarë
Që sot a nesër
Kaloni
Ptanë Lapidarëve të dëshmorëve
Një përshendetje ju lutem
Në kalim
Se këtu...
Katër dëshmorë i zuri gjumi
Nga drapër i Sinagogës

(Flori Bruqi:ZJARRI I DIELLIT,fq. 29,viti i botimit:1995)


PËRSIATJE NËNE

(Jusuf Gërvalles,poet)

Acar
Viti '81
Flinim në një dhomë
Si një zemër
Mbi një shtrat
Të mbuluar me lecka
E kishim mallë shtojën
Nga trandja e hapave

policëve
Mbi kalldrëm
Nga të trokituart
E ilegalëve në derë

Kujtoj të kaluarën
Plagët e vjetra
Copat e misrit
Flamurët
***
Këto vite
Zemra kapton malet
Ndjej vetën të lirë
Të re
Të fortë
Si Hënëz që gjithmonë ecën
Drejt Tokës Ilire


(Flori Bruqi:ZJARRI I DIELLIT,fq. 31,viti i botimit:1995)


(Fjala e redaktorit: faqe:76)

Poezitë e Flori Bruqi i lexova me një frymë.Një cilësim i tillë i leximit të poezive bëhet atëherë ku të përvehtëson si vargu i parë,ashtu edhe i fundit.Temat që ngërthehen në këto vargje nuk burojnë nga inspirimet që i marrin disa poetë nga librat që i lexojnë,por Flori Bruqi inspirimet i merr nga jeta.Ato nuk mbesin vetëm inspirime,por dalin nga kornizat e një gjirme të thellë dhe si valëzat e detit të shqetësuar afrohen drejt brigjeve,por edhe kthehen në suprinen e largët të detit me emrin
nënë,me merin martirizim,me emrin Liri.Meqë poetit I mungon kjo e fundit,siç i mungon Kosovës,është plotësisht e natyrshme që në shumë vargje të ketë shqetësime.Këto shqetësime të përkujtojnë shkrimtarin Viktor Franklin,i cili edhe pse është i rrethuar me tela në një kamp fashist në viet e dyzeta,ai gjen shpresën që ta tejkalojë mynxyrën.Ajo shpresë është të vetë harmonia në mes Tokës dhe Qiellit,e kur kjo shtrihet edhe te njerëzit,atëherë vetë Zoti është në mes tyre dhe u ndihmon për t’u çliruar.Flori Bruqit nuk I mungon shpresa,por nuk I mungon as harmonia.E kur harmonia prek edhe brigjet e Lumit të Bardhë të vendlindjes së tij,atëherë edhe më shumë shpaloset riti I ritmit të ujit.Uji e ka ritin e vet,që është në përputhshmëri më hapërimin e njerëzve drejt “Zjarrit të diellit”.

(Mehmet Kajtazi,redaktor i librit : fq.76,Prishtinë,qershor 2005).

(Fjala e
recensentit)

Flori Bruqi po hy nëpër një shteg të ndritshëm të letërsisë shqipe.Figura e tij në fillim të kësaj poeme na sjell shqetësime të shumta që lidhen me Tokën Ilire,më Nënë Ajshen,me Gjakun,me Vallën e Shkrepave,me Baladen e Yjve,me Lotin që ka Ogur,më Zërin,me Frushullimen e Krahëve,me Akuarelin e Diellit,me Lumin e Bardhë.
Secili varg vendoset në patosin e Kësaj Luleje.Secila poezi ka gjethi e Vet,Dritën,
Shqetësimin dhe besimin,andejza,matanë errësirës pra ai këto frymëzime i zë nga jeta,sepse e nxit Bardhësia e katër vargjeve,figura e saj,shpirti shqetësues,Fjala.E ftonn të hyjë nëpër thellësitë e viteve,deri te kjo Kohë,deri të krahërorët massive,deri te Deti Tekanjoz nganjëherë…Ai sfidon Amësinë e Teutës,fashaton plagët më fjalët më figura dhe rend andej nga Përrenjtë e Ëndrrave për të shtypur lehtë në ndjeshmëri Butonet e Dritës,për të ftuar Bardhësitë e për
të kërkuar shëmbëllimin me Hermesin,por atje janë qentë,jo larg,e a don ta shqyejnë si Akteonin e Penteun e do ta martirizojnë si Ismetin,Agimin,Mujën e Salihun(dëshmorë të demostratave të Deçanit ,të 28 marist të ’89-tës)…Më tutje jep Figurë për kohën që më nxitje të Eridës,perëndeshës së Grindjes,u bë një luftë e gjatë në muret e Trojës,Drapëri I Sinagogës është edhe këtu në baladën e Floriut,që është e yjeve,e shkrepave,e bulëzave,e syrit të mprehtë,e zërit të embël,të cilit hiçi I vjen vërdallë mu para viteve të liga.Por,poeti në këtë hije të çastit vëren Dritën,një xixëllonjë që luftonjë që lufton me errësirën,së cilës do t’ia shohë sytë,sepse aty është puthja,aty pasioni I erës,symbol I bukur I një përqafimi jetësorë aty pasioni mëtues për Fjalën që është figure për Akuarelin e Diellit,që është njera nga vjershat më të realizuara artistikisht.Në ishullzën më të madhe të detit
figurtiv të Floriut është edhe Nëna si Baladë,si Qëndresë e si Ëndër Ilire,Lumi I Bardhë e ndonjë poezi tjetër,janë kthim imagjinativ I poetit nga njomësia e Erudikës,pra,Vendilndjes.

(Zejnullah Halili,recensent i vëllimit më poezi “Zjarri i Diellit”,fq.77,Prishtinë,1995).


…po ndahëm më nofkat “TYM AMPHORA”(Bahtir Hamza),”KAMELEONI”(Ukë Lushi-Isufaj) alias kastrati009@hotmail.com(Ukë Lushi –Isufaj) e disa nofka tjera më fjalët e redaktorit(N.Frangaj) dhe recensentit (A.Blushi) për librit tim “Gjarpërintë e pallatit”(botimi viti 1996; pritet ribotimi i tij më shumë përmirsime gjatë këtij viti) …

Fjala e redaktorit:

…Çdo gjë që krijohet pa dëshirën e një individi apo kolektivi është e huaj.Kritika e hapët kundër kukudhëve,kameleonave politikë dhe autorëve të regjimit komunist ka shtyrë autorin e romanit t’iu kundervihet dhe t’i zhveshë gje në palcë…Autori për
më tepër shenjon aktet absurde të tyre,del përballë dhe sfidon…Duke u bërë njeri I anatemuar nga ata vetëm nga friga se do t’ua përziejnë duart,e censurojnë,dhe më në fund autorin Flori Bruqi,e denojnë.Por ,ai nuk mposhtet.Heroi I romanit”Gjarpërintë e pallatit” ka sfiduar në emër të shkrimtarëve dhe gazetarëve demokratë dhe gati mbetet I vetmuar nga breshëria e fyerjeve dhe diskriminimeve që I bëjnë njerëzit e regjimit dhe prijësit e gazetave që përkrahin një regjim të tillë. Autori prêt finalen tragjike të kukudhëve dhe rrezimin e këtyre gjarpërinjve,sepse në anën tjetër qëndron forca e pathyeshme e drejtësisë morale…

(N.Frangaj,24 korrik 1996, fq. 155).

Fjala e recensentit:

…Ligji i forte,anathema dhe censura që u bëher shkrimtarëve dhe njerëzve të penës e të dijes nga regjimi komunist ështe tema e romanit “Gjarpërintë e pallatit ”,të Flori Bruqit.hero i këtij
romani,Uran Dukagjini,del para këtyre autorëve të regjimit dhe bën sfidë,duke shpalosur shpirtin falso dhe metodat çnjerëzore të tyre.Vepra është shkruar me mllef,dhe tërë kjo revoltë e tij është shprehur nëpërmjet unit të shkrimtarit,I cili,pikërisht në këtë rreth ka pare pjesën më shëmtuar të shoqërisë komuniste…

(A.Blushi,recensent,24.7.1996,fq.156).


Dy pjesë nga romani “Gjarpërintë e pallatit” të Flori Bruqit:

…Duhet të jesh Laokont që t’u qëndrosh kafshimit të gjarpërinjve,mendoi,sepse nuk i mbetej tjetër veçse të vazhdonte me shkrimet dhe botimin e librave të tij…
Në atë çast u ndie një zhurmë .U ngrit të shihte ç’po ndodhte por zëri nga televizori e shkëputi nga vështrimi i tij në atë drejtim.”Nesër vjen sundimtari i shtet Serb në Kosovë”.Këtë fjali e zuri dhe gati u tmerrua,ndoshta nuk besonte,apo mendonte se ishte në ëndërr dhe një gjë e tillë I dukej si një privim që vërtet ta përdhosë jetën gjer në ekzaltim…
Ndoshta Peruni i madh Sllobodan Millosheviqi një ditë do të udhëtojë për Hagë…Kosova do të jetë e lire,psheretiu me vet,dhe,duke vërejtur se para syve të tillë një hije e zezë ia zinte shikimin u ndal një çikë dhe mendoi…
Dhe Uranit iu duk sikur po e ndiqnin kukudhët e tij të shëndrruar në kameleon edhe këtu në shtëpi.Sepse,pohonte ata nuk qenkëshin rrëzuar,apo ëndërronte dhe nuk ishte në gjendje të dinte çfarë po ndodhte…
Kur erdhi në vete,hodhi një vështrim më të thellë perk,hija sikur ishte zhveshur,pa fytyrën e zbehtë të sundimtarit S., dhe kukudhëve të tij që kishin rrethuar para pallatit të Lavireve dhe atij të Kuq,Në kuartin e patriotave kishin zënë të fshiheshin gungaçët dhe nuk I zinin dot ngojë shkrimet e Uran Dukagjinit.Qyteti prishtina mori frymë më shlirshëm,dhe Uran Dukagjini ofshani
thellë…
-Gjarpërinjtë e pallatit do të zhduken vetvetiu!-iu tha miqve që kishin ardhur për vizitë tek ai(“Gjarpërinjtë e pallatit”, faqe 152,153,viti botimit 1996.Përiudha e shkrimit:Prishtinë,Tiranë,Shkodër,Thassos,Frankfurt:1989-1996)…

Pasi Kukudhët , gungaçët,kameleonët dhe nofkat nuk kanë vdekë edhe pas botimit të romanit ( 1996) ,të më falë lexuesi të sjellë një pjesë nga po ky roman botuar(1996) si dëshmi kohe që “Superagjenti”(nënthojza) shkroi dhe botoi po në këtë roman:

Gazetari: Ku keni filluar të shkruani dhe ç’ju shtyri të mereni me letërsi?
U .Dukagjini:Me shkrime fillova herët,porse të botoj që nga viti 1971.Bashkëpunova me të gjitha gazetat dhe revistat që botohen në gjuhën shqipe,ku disa here jam shpërblyer për poezii në konkursët letrare.
Gazetari:Ju keni botuar dhe një sere fejtonësh.Çfarë keni trajtuar në to dhe si u pritët nga
opinioni?
U.Dukagjini:Kam botuar më se 21 fejtone,në të gjitha gazetat dhe revistat tona.Lexuesit kanë reaguar pozitivisht. Ndërkaq,disa gazetarë, ndoshta për ti ruajtur pozitat e tyre politike,por ka pasur njerëz që më kanë përkrahir,si Sedat Dida,Jusuf Gërvalla,Ymër Shkreli,Azem Shkreli…
Fjala vjen,redaktori sedat Dida,më përkushtim i redaktoi fejtonet e mia dhe i botoi në gazetën “Rilindja”…Në fejtonet e mia kam shkruar për të përvuajturit,si fjala vjen Ibish Zejnelajn nga Strellci I deçanit,por për çudi ai fejton nuk e pa dritën me emrin tim,por këtë e botoi në 3-4 vazhdime,gazetari Hilmi Syla.Unë reagova,por Makth Vellusha(Maksut Shehu)nuk e lëshoi reagimin.gazetarin e padita për plagiat në Agjencinë e Autorëve të Kosovës,por kurrë nuk morra përgjigje çfarë u bë më të….

Gazetari:Po ndonjë pasojë nga komunistët e tilë,ju pyes çfarë
ndodhi?

U.Dukagjini: Kam pasur vështërsi të mëdha nga ulokët në krye më Lush Isufajn,Ilija Vakiqin,Sveto Dollasheviqin,Vuko Shaliqin,vëllëzërit R.Zvicër dhe M.Zvicër,Rajko Çalloviiq,Dushan Ristiç,Jusuf KarakushinQazim Zymberajn,Zdravko Jovanoviçin,Osmon Tolajn,Behlul Jasharin,Maksut Shehun,dr.Skender Boshnjaku …Ata ishin dhe kanë mbetur njerëzit më besnik të regjimit…

###
Gazetari:Po të burgosurit e tjerë shqiptarë si kalonin në burgun e Lepogllavës?
U .Dukagjini:Ishim t? gjithë të izoluar.Sikur na kishin frikën duke menduar se edhe këtu do të bëhen demonstrate.Aty kishte edhe të dënuar të lëvizjës “Maspok”.Unë njighja njerin nga ata dhe shoqërohesha.Dhe njëherë më pat thënë:
“Do të vijë koha kur Kosova do të jetë e lire”.Na futnin në burgje për të mos ditur çfarë po ndodhte jatë grilave.Të gjithë të burgosurit politikë futeshin në qelia…



NE POSTEN TIME ELEKTRONIKE JANE POSTUAR EDHE KETA EMAJLA më datën 19.01.2007. në ora 2:17 PM nga Unioni i "Studentëve" "Shqipetarë"


Pershendetje

Unioni i Studentëve Shqiptarë USSH-ja distancohet prej cdo shkrimi ne ate webfaqe, po ashtu edhe ne kemi kerkuar qe shkrime te tilla mos te publikohen sepse nuk janë te karakterit te till sespe z.Bruqi gjithmon ka shkruar per Studntë dhe per te mi te studentve, z.Bruqi gjithmon kashkruar ehde per aktivitetet tona andaj edhe ne do ju drjetohem Redaktorit te asaj webfaqe se gjera te tilla mos te ndodhin me.



Kohë më pare http://forumi zëri yt .com , që menaxhohet dhe moderohet nga nofka
moderuese “Mistrecia Tironse ” nga diaspora Shqiptare(Ankona e Italisë ) për
fat të keq i tërë mesazhi i saj është përçarës, fyes e çka është më keq ka
ide fashiste. Logoja e këtij logu është “ Shqipëria, ç'ka qenë, ç'është e
ç'do të bëhet “.


http://forumi.zeriyt.com/index.php/topic,3....html#msg405507

Ky
projekt fashist kontributin e vet fashizoid, vëllavrasës e bën më
simotra Kosova.de,www.dardania.de etj. Gjatë muajit të shkuar publikoi një
listë të gjatë me emra të njerëzve të gjallë dhe të vdekur të të
ashtuquajturës “Dosja 81-99”.
Ja edhe adresa e margaritarëve që po i sjellë ky blog fashist më nofkat
e të gjorëve që kanë hyrë në kule të grave dhe shpifin e përjargen në
internet duke likuiduar të gjallët dhe ata që kanë vdekur para 20 .vjeteve….

Kjo poezi është shkruar nga Lulja 04.


”E dashura mëmëdhe,
të dua dhe kështu si je!
Po kur të të shoh të lirë
do të të dua më mirë”.

Ky udbash nuk është i vetëm, por në ndihmë ka marrë edhe moderatorin dhe
administratorin e Forumit Shqiptar më flamur kuq e zi me shkabë e që
modelohet edhe administrohet nga udbashi pejan Bekim Nikqi , me vendbanim
Dakegat 11, posta 26723 EMDEM/Gjermani.


Plotësisht kisha të drejtë kur konkludova se forumi virtual www.prishtina-team.com moderohet nga ca kulerë serbo-shqiptarë.

Si dëshmi mund ti gjeni shkrimet e tyre që editohen në gjuhën serbe dhe shqipe me plotë gabime nëse gjurmoni shkrimet e tyre në web sitin e tyre bastardh dhe denigrues të finansuar nga Sorosi.

Vaj medet për ata prind që kanë fëmijë këta djelmosha në Prishtina –Team apo në Forumin virtual www.studentet-info që shajnë më nofka. Vasha dhe djelmoshat kulerë moderojnë vetëm ato që atyre ju konvenon.Linqojnë shkenctarë,profesorë të UP-së USHT dhe UT-së pothuaja ëdo ditë.Linqojnë liderë e ngrisin në piadestalë shkrimtarët që s’dinë 36 shkronjat shqipe !

Nërsa nofka “Kameleoni’ ndihmuar nga Stafi moderues i blogut “fetar” dileton shkrimet e mija të datës 22.01.2007, 21:32 në blogun duke shtuar paturpësisht (citoj në original)”Nuk jane njerezia naive kur gjithe jeten punojne me nder,per te qene me ndergjegje te qete!E disa te semure mundohen qe te kaluaren e vet te ja hudhin personaliteteve te pastra!Kjo ka edhe nje qellim,se kur te gjithe te jemi te ndotur atehere nuk po
mbetet me u dallue i deliri!E ke fajsu kulturen shqiptare qe nuk lexohet! Ja poezia e Bahtir Hamzes qe tregon se ka çdo popull ne mesin e vet njerez qe nuk dijne ta çmojme artin,e te ne ka arsye te shumta objektive e subjektive,qe nuk qmohet arti letrar,sepse nuk kemi poet te mirefillte,ata jane pak dhe meqe jane pak poete,nuk perkrahen si duhete e besa mundoheni me i shkaterru nga servilet e sojit tend qe ndrreon shkrimet si te teket!!!”…thotë “Kameleoni” një skirboman interneti bashkëpunëtorë I webit fetar www.studentet.info.

Tash 3 Sanqo-Panqët kanë zgjedhur metoden e të re me shpifjet e tyre abnormale duke plasuar emajlat e tyre bastard në adresa të miqëve tanë.

“Lajmet” më një shqipe të qalë janë antikombëtare dhe së dëshmorët,UÇK-në,AKSH-në dhe FBKSH-në nuk mund t’i vrasin qejtë e internetit…Dhe si për çudi pseudointelektualët në kohë të fundit s'ju ka mbetur asgjë për të bërë nëpër gazeta vetëm të shajnë të dijshim,reformistët siç ndodhi këto ditë të sulmohën shkënctarët pa fakte si fjala vjen prof.dr.Enver Hasani,rektor i UP-së ,si dhe prof.dr.Ajvaz Berisha,dekan i FKFS në Prishtinë,në një gazetë ditore që së lexon askush(Pavarsia News,12.1.2007)...



Shkencëtarët s’kanë nevojë të shkruajnë me pseudonime


Në shumë shkrime virtuale në internet forumuistët përdorin nofka të ndryshme, duke fshehur identitetin e tyre. Ka syresh që përdorin emrat e tyre të vërtetë, sepse të tillë nuk i frikësohen të vërtetës. Ata kanë edhe website e tyre virtualë.
Ka kohë në disa forume virtuale në internet të hasim emrin Drilon Gega, Odise,Dijedon, Iliriani 01, Lulja 04 etj.,ndërsa sipas mendimit tim është i njëti person, që keqpërdor forumet letrare dhe
shkencore.
Një gjë të tillë, duke dashur të humbet gjurmë, ai i cili në vitet 60-ta dhe 70-ta i këndonte himne Titos, tani kyfarë “poeti”dhe forumisti që atëbotë shkruante me emrin e vet të vërtetë, Nezir Myrta,nga Radoniqi i Gjakovës, tani me vendbanim në Nju-Jork, është lëshuar “thellë” dhe merret me trillime dhe të pavërteta për njerëzit…
Neziri si adoleshent filloi të shkruante poezi dhe t’i botonte në revstën letrare “Jeta e re”, në Prishtinë. Për të gjithë lexuesit shqiptarë vlen të veçohen dy poezi (pometha), që ia pati kushtuar
Titos siç janë: Josip Broz Tito, Jeta e re, nr.2, 1969, fq.195 dhe
poezia tjetër “Burrit të dheut”, Titos me rastin e 80-vjetorit të lindjes, Jeta e re, nr.3,1972, fq.393.
Ja, pra kush na ishte “zoti” Nezir Myrta, që tani tenton të mashtrojë opinionin dhe të shtiret jo vetëm si krijues, por edhe shkencëtar, duke u “marrë” me ilirishten dhe pellazgjishten, pa pasur njohuritë më elementare për to, por, vetëmse i përshkruan të dhënat nga autorë të ndryshëm, saqë veten e quan edhe më të madh se Çabej, etj., duke mos cituar as literaturën e shfrytëzuar…
Kohët e fundit po ky pseudoshkencëtar merr guxim “intelektual” t’i fyejë edhe fytyrat më eminente të kulturës sonë, si fjala vjen, Prof. Isa Bajçincën, njëri ndër njohësit më të mirë të gjuhë së sotme letrare andej dhe
këndej kufirit dhe më gjerë. Ai, zotria në fjalë s’e paska harruar akoma zanatin e spiunimit, saqë nuk resht së denoncuari shkrimtarin dhe studiusin e njohur Kadrush Radogoshin, të cilin N.M. me klikën e vetë, në Gjakovë dhe rrethinë saherë u tekej e fusnin në burg, e izolonin e gjer të pushimi nga puna, ku fatkeqësisht vetë Neza ia zinte Radogoshit vendin e punës.
Të njëjtin e quan tani Radogoshiq pa fije turpi. Po kështu e emërton edhe mësuesin e popullit, tashmë të ndjerë, Murat Bruqi, në Bruqko. Në të njëjtin stil e fyen edhe Nezir Myrtajn, një burrë që dha kontrubut të madh për lirinë e Kosovës, gazetar i “Kosovës së lirë” dhe agjencisë “Kosovapress”.
Ky skriboman i sojit të vet nuk është
i vetëm që përgojon, por ka edhe aftësi kompiluese të marra nga shkencëtarët tjerë si Çabej, Jokli, Peackok , Zeune etj., dhe për çudi askush nuk iu kundërvua përveç Agim Doçit dhe unë, që jam vetëm shkrimar dhe gazetar e jo albanolog. Ku është pra guximi intelektual i disa shekncëtarëve, shkrimarëve dhe formustëve që nuk i kundërvihen këtij pseudoshkencëtari virtual.
“Lartmadhëria” e tij shfrytëzon IP-të 209.228.34.141 dhe Id:<195.360 dole.2f 10433b aol.com.
I njëjti, keni kujdes se ka “aftësi” edhe hakeruese dhe mund t’iu shkatërrojë edhe hark diskun me virusa, me emërtim “A Card for You” etj.
Përveç këtyre, opinioni është e nevojshme të njoftohet se ky person është shumë i rrezikshëm dhe imoral. Një njeri që ka pasur më se paku pesë gra, ku disa prej tyre thonë në Gjakovë i ka mbyllur nën dry. Madje, ai ka qenë i dënuar për dhunim të një vajze nga Klina , sigurisht kur ka punuar si mësues. A thua vallë, këtë tip duhet mbajtur në forum, duke dëgjuar marrëzirat idioteske të tij?!Apo?
Me siguri me trillet që bën Neza do t’i shpëlajë mëkatet e tij , dhe, aq më keq, si një mërgimtar lajthit moderatorët e forumeve të ndryshmeme lloj-lloj nofkash(pseudonime).
Eshtë mirë t’i thuhet troç: mjaft më!



Prishtinë,23.01.2007. Mr.sci. Flori Bruqi

1 koment:

Unknown tha...

Zoteria Bahtir Hamza eshte ne burg ne USA per dhunim te nje femre. Ai shumicen e ketyre shkrimeve i ka postuar nga burgu. Mos u merrni me nje kriminel si ai. Une vecme e kam derguar nje ankese ne Ambasaden Amerikane ne Prishtine.