2.8.07

PA KOMENT PËR BAHTIR HAMZËN

Më keqardhje njoftojmë lexuesit se blogu virtual http://www.parajska.com/ është bashkëpjesëmarrëse e tradhëtisë kombëtare ngase shkrimet e z.Bahtir Hamzës dhe të nofkës " kastrati" alais Krenar Gashit po botohën në këtë faqe ku janë duke u fyer kombëtarët dhe lavdëruar antikombëtarët -udbashët Krenar gashi(KASTRATI) dhe Bahtir Hamza(TYM AMPHORA alias PENA SHQIPTARE)...
Për të vërtetuar një gjë të tillë lexues ju kërkojmë FALJE PUBLIKE,për fjalët origjinale të këtyre dy manjakëve të internetit dërguar më postë elektronike në adresë të lexuesit Viktor Gashi:

Bahtir me te vertete ti qenke shume i cmendur.Kjo me lene te te kuptoj se ti je nje pis interneti.Keto fjale qe shkruan per njerzit e devotshem te ceshtjes kombetare ty te iritojne tej mase.Pse pra ti shkrove edhe kunder Dr. Bedri Zahiti,te njajten poezi si dhe shume personave me permbajtje te njajte. Ti kete e quan poezi? Medet!!!Kjo te lene me kuptuar se ti mbi te gjitha nuk je njeri por je nje kafsh shtepiake...Ti nuk je poet.Ti je nje hiq...Ti je nje tradhtar i kombit i cili sulmon intelektualet,UCK-ne me vjershen tende te famshke UCK-a -Fucka...Pra,shpejt ka me ta ndreq dikush samarin...Sa i perket Florit ai per ty eshte gjeni dhe atdhetare i amdh. Viktor Shkodra

Ndërsa përgjigja e Bahtir Hamzës është kjo poezi e tij shtazarake:

From: "Pena Shqiptare"
To: viktorshkodra@hotmail.com
Subject: SHKO SE NUK ESHTE MJAFT.
Date: Mon, 30 Jul 2007 19:44:26 +0000

ZOTIN SHKO QIJU.

NESE NUK DI KU DHE ME KENE.
UNE TE TREGOJE SI DHE QYSHE E TE KUSH.

A KUPTON. SHQIP.
ZOTNI SHKO QIJU.

NESE NUK DI KU,-UNE TE TREGOJE SI DHE QYSH E TE KUSH.

JAM KAR MADH. DHE SHUME I ZHVILLUAR.

S'KOM NEVOJE FARE PER LETERATE TUA.
AS PER ASGJE NUK KOM NEVOJE.

UNE E KOM DILLIN TIM.
UNE KOM BUZQESHJNE TIME

SHKO QIJU.

NESE NUK DINE TE TREGOJ UNE TE KUSH DHE SI DUHE TE QIHESH.

ÇKERDHYSI I FAMSHEM I TE GJITHA KOHERAVE.

FITUES DHE FITIMTAR.KUNDER TRESHIT FISNOR BIOTERRORIST.
DHE DEMONVE ....>
Këto vargje i shkroi i cmenduri Bahtir Hamza...

Nga Redaksia Albania -Press

Nuk ka komente: