7.8.07

LETER NGA RAJMONDA MOISIU


From :
Sent : Sunday, April 1, 2007 1:54 PM
To : viktorshkodra@hotmail.com
Subject : Pershendetje Viktor nga Raimonda Moisiu Me vjen keq


I nderuar Viktor

Po eshte e vertete qe here pas here me vine mesazhe te tilla nga njefare Bahtir Amza qe nuk e njoh fare Edhe vete jam cuditur e pse duhet te me vine mua.Pse mi dergon mua ?.Me vjen keq kur pa me njohur me drejtohesh pikerisht mua:Te kesh turp Raimonda qe pranon ato shkrime te Bahtirit per Z.Bruqin ..Une njoh Z.Bruqin virtualisht nepermjet shkrimeve te tij info dhe te tijat ne vecanti dhe e vleresoj punen e tij shume .Nje njeri shume i perkushtuar ..Ndersa .Bahtirin nuk e njoh fare as e kam idene kush eshte ..dhe nga e ka marre adresen e postes sime elektronike nuk e di fare . Une nuk i kam lexuar fare shkrimet e Bahtirit se jane shume te gjata e nuk kam kohe te merrem me brockullat e tij..UNE I BEJ DELETE.. Po dhe nuk kam kohe te merrem me te tilla si punesh..Flori eshte i zgjuar dhe i ditur e ju jep vete pergjigje njerezve te tille ..plus qe ata jane burra e une nuk mund te hyj mes tyre ,Une vetem i vura block mesazheve nga Bahtiri qe mos me vine me... Vertet u vrava shpirterisht persa me drejtohesh pikerisht mua.. Interneti eshte nje salle e madhe e erret ku hyjne te mire e te ligj ,e eshte zorr te besh dallimin..Duke ju uruar nje te djele te mbare e jave plot jete e drite ne familje ,
Respektet me te mira ofron per Ju Raimonda Moisiu Hartford Ct USA.

Nuk ka komente: