15.8.07

BASHKËPUNËTORET E BAHTIR HAMZËS-APO TRADHTARËT TJERË SHQIPTAR

Keta shqiptare te sinqeret e te ndershem per Bahtir Hamzen jane:NEZIR MYRTA,REXHEP KASTRATI ,FATOS KASTRATI, ILIR KASTRATI, FISNIK KASTRATI ,BESNIK KASTRATI NGA GJAKOVA, BESNIK KASTRATI NGA PEJA, SHANI KASTRATI, BEDRI KASTRATI, VISAR R KASTRATI, EKREM KASTRATI, SALI BASHOTA, ZENUN QELAJ, ZEKERIA CANA, KRENAR GASHI, FADIL GASHI, UKE LESHI, SEFEDIN KASTRATI ,BESNIK MATOSHI, IRHAN JUBICA, KASTRATI999 ,ARDI_PR, USKANA ,FANTOMI, KAMELEONI, BUKA...,keshtu shkrun nofka Buka gjegjsisht Krenar Gashi ne forumin virtual:
http://www.forumishqiptar.com/.Ndersa po e njajta nofke "buka",qe ndrron nofken dhe shkrun me emrin prof.Besnik Kastrati(?) dora vet e Krenar gashit ne forumin http://www.forumishqiptar.com/e lavderon analfabetin dhe kompiluesin e letrave shqipe saqe te njajtin e bene me te madh se sa vete Kadare....
Lexoni o ju te mjere shqiptare kush na qenka Bahtir Trapi:PENA SHQIPTARE KRIJON VEPRA POETIKE ME VLERA LETRARE FILOZOFIKE NE TE MIRE TE KOSOVES
SHQIPTARE (http://www.forumishqiptar.com/archive/index.php/t-83924.html).

Me se miri tregon emajli i shkrimtarit te njohur shqiptar Abdullah Konushevci se kush eshte Bahtir Hamza ,te cilin po botojme ne Albania-Press:


Date:Tue, 14 Aug 2007 02:23:08 +0200
From:"Abdullah Konushevci"
To: penashqiptare@yahoo.com....
Subject:Kerkese per nderprerjen e fushates


Z. Bahtir,
Po të lutem ta ndërpresh fushatën kundër Flori Bruqit dhe atdhetarëve të tjerë shqiptarë, sepse kështu dëmin më të madh po i bën vetes dhe vetëm vetes.
Jam i prekur se po e keqpërdor si shumë recensionin tim për librin e aforizmave, që ta përgatitur për një kohë të gjatë dhe, po vazhdove të polemizosh edhe më tutje me zotin Bruqi, do të më shtrëngosh t'i bëj publike shumë gjëra. Ti e di se unë kam informacion të madh, qoftë për ty, qoftë për veprat tuaja dhe një respekt të veçantë në shumë forume, të cilat, ndryshe nga "Parajsa" nuk mund të m'i censurojnë përgjigjet. Për më tepër, kam ftesa të shumta të reagojë në shkrimet tuaja, por, pa të paralajmëruar së pari, nuk dua që t'i hyjë kësaj pune të pahijshme, me shpresë se ti do ta mbledhësh veten dhe do të pushosh së shkruari, sidomos kundër z. Flori Bruqi, një bamirës ky që po na obligon me bujarinë e tij të gjithëve.

Me respekt,
A. Konushevci
akonushevci@gmail.com

Nuk ka komente: