12.8.07

Redaksisë Albania - Press

Bahtir Hamza ne Librin e Ginisit

Të gjithë shqiptarët kudo që janë kanë kuptuar se manjaku i internetit BAHTIR HAMZA,prej Drenice,më vendbanim diku në USA(askush s'ia din adresën) është një i sëmurë psikik dhe një antikombëtar i dëshmuar më letrat e tijë që po i shpërndan më fjalë fyese në internet.Po të ishte i menqëm nuk do t'a bënte një gjë të tillë që të konfrontohët më të gjithë intelektualet dhe atdhetarët.Sidoqoftë Bahtir Hamza është i njohur për sharje në nënat e dëshmorëve,në dëshmor,prandaj po propozojë për një shpërblim që dikush ta fus në librin e GINISIT.Shpërblimi është për Bahtir Hamzën Kurorë e artë më Fotografinë e tij në WC-të publike të Kosovës,pasiqë asgjë tjetër ky nuk e meriton.Pra,Bahtir Hamza është i barabartë më WC-të publike të Kosovës!!!
Grup studentesh te Universitetit te Prishtines

Selvete Ibrahimi
Ramadan Tetaj
Ahmet Pashku
Kole Vokaj
Rukije Durmishi
Ylber Hasani
Ragip Xhemajli
Tafe Ukaj
Mahmut Iberdemaj
Kamber Tolaj
Samir Ibraj
Vjollce Shatri
Ylber Jahaj
Ramadan Fetaj
Kamber Kukalaj
Lumturije Iberdemaj
Bahtir Gashi
Samir Rushitaj
Rushit R.Ramabaja
Kastriot M.Myftari
Haki.R.Loshaj
Samir Delijaj
Pal Hasanaj
Shkumbin Demukaj
Ajvaz S.Berishaj
Miradije Seferaj
Kamber Ymeri
Bashkim Tetaj
Deli Ahmataj
Dalip Hajdini
Florentina Basha
Flora S.Durmishi
Gent Gashi
Gafurr Imeraj
Kastriot Basha
Enver Mehmetaj
Evliana Gashi
Osman Uka
Lirije Shoshi
Labinot Gashi
Laura Basha
Flora Gegaj
Burbuqe Mahmutaj
Vjollca Zyberaj
Valentina Shiroka
Vale Franaj
Imri K.Badallaj
Lirije Haskaj
Kamber Hysaj
Florent Imeraj
Hasime Shala
Hasan Maksutaj
Gafurr Tafaj
Ajdin Berisha
Kamber Osaj
Kumrije Xhevukaj
Albana Dedushaj
Alban Ferizi
Krenar Dushi
Dore Ibraj
Erika Mahmuti
Elsa Fusha

Nuk ka komente: