11.8.07

Redaksia Albania-Press boton shkrimin për Bahtir Trapin...

Huazim i tregimit nga blogu virtual amerikan http://www.frosina.org/

VESHI PA PRE-SHKAKTAR LËKURAT!!!

Botuar:http://frosina.org/forum/forum_posts.asp?TID=7155&PN=21

Posted: 26 April 07 at 5:38pm IP Logged

Fëmijët e lagjes së vjetër Dardania e njihnin më emrin Llulla. Të tjerët e quanin Sheshiri, kurse kafexhinjtë në “Edi 2” e quanin Tym Amfora…

Çdoherë kafen e mëngjesit e pinte pa sheqer!!! Sytë i kishte të ënjtur dhe të nxirë!!!

Kishte shumë shokë, intelektualë, ciganë palaço!!!

Shumëkush me të madhe thoshte „ruana zot prej insanit dhe shejtanit...sepse nëse ta prenë rrugën sot „Tym Amfora“, puna nuk do të shkojë mirë“, thoshte më zë pushke grafiti drenicas, Hajdar Fejzullahu, mikut të tij bohemit dhe shkrimtarit tashmë të ndjerë Tahir Desku!!!

Hajdari punon si grafit në një ofiçinë në lagjen e Muhaxhirëve...Dhe hë për hë të njëjtin e njihja mirë, kur m’i përgatiste librat e mi për shtyp në shtypshkronjën e tij „Alb-Shtanc“...

U takuam si gjithnjë më të, për të pirë nga një kafe të mëngjesit në Kafenenë e të rinjve „XX bar“...

Kafeneja ishte e mbushur plotë më të rinj dhe të reja të Fakultetit të fiskulturës...

Kafeneje ishte plotë më tym dhe femra të bukura më miniqa... Na mungonte vetëm një shok yni, i mirë, që ishte pakëz i sëmurë dhe që ishte në Spitalin e Prishtinës...

Dhe një mik i imi, profesor më tha: ”Boll, polemizove më Tym Amforën, o Flori”!!!

Boll, se pasha këtë qiell, ai është një i retarduar nga mentë! Ka vrarë bashkëshorten, ka prerë në fyt dhe hë për hë, Veseli i Istogut për 2000 euro që ja kishte dhënë “Tym Amforës“, për „Penën Shqiptare“ desh ia preu veshët dhe gishtat në praninë tonë!!!

Unë qesha!!!

O burrë, më tha Hajdari, duke qeshur ”Gati i shkuan veshët Tym Amforës! Gishtat ia shpëtoj Adem Gashi dhe Tahir Desku!!!

Kurse lëkurxhia i mishtores “Luboteni” ishte dorëzan“...se do t’ia kthente 2000 eurot Veselit në ditën e Shëngjergjit, që ia kishte marrë hua Tym Amfora , një gastarbajteri nga Florida e Amerikës!!!

Të gjithë më thoshin se Tym Amfora kishte lidhje më shkie të Graqanicës, Fushë Kosovës, besa edhe më profesorë universitarë, shkrimtarë, disidentë ...

Shpeshherë e shihja krahë për krahë më babain e Kombit - Rexhep Qosjën, me poetët më të mirë: Ali Podrimjen, Gani Xhafollin, Muhamet Kërveshin, Abdullah Konjushevcin, Iljaz Prokshin etj., por se dija se kallauzi i tyre ishte Tym Amfora...

Tym Amfora mashtroi shumë agjenci dhe agjencione,...mashtroi shkrimtarë dhe shkencëtarë, i iksizoi një nga një të gjithë!!!

I quajti hajna, tradhtarë edhe dëshmorët e kombit Isuf dhe Bardhosh Gërvallën!!!

UÇK-në,Vetëvendosjen e nëpërkëmbi me ca maskarenj tjerë interneti me nofka dhe pa to si “Kastrati”, ”Kameleoni”"Ardi_pr","Besi_dr" dhe të gjithë heshtnin!!!

Dhe krejt në fund, edhe unë i ngrati morra vesh se Tym Amfora ishte marrë më punët më të ndyra, duke ndërruar identitete, fe ...herë ortodoks, mysliman, i krishterë, shqiptarë e herë-herë cigan...

Mashtroi edhe ambasadorë e ambasada, falsifikoi, drogoi të rinj dhe të reja, për të shkruan dhe po shkruajnë ende libra të tjerët dhe krejt në fund Tym Zeza, i cili në konsullatat jugosllave hynte dhe dilte si në bahçe të babës, falë një pasaportat ”diplomatik” të lëshuar nga naçelniku i MUP-it serb me emrin Selim Brosha, spiunoi shkrimtarë dhe shkencëtarë, jo si Tym Amfora, por si Hamzoviq Bahtir, alias Bahtir Hamza...

Ka rreth dy vjet që Tym Amfora është diku në New York ,pra nuk është më në mesin tonë,shyqyr Zoti !!!

Profesori dhe shkrimtari i njohur Abdullah Konjushevci priti e tha "Hë,more Flori ,ai është pothuaj gati çdo ditë në internet, i cili shkruan broçkulla dhe kërcënon prej New Yorkut liderë, dëshmorë, Vetëvendosje!!!

Deri kur, as vetë se di?!!!...

M'u kujtun fjalët e boemit të madh kur 5 ditë pa vdekë më tha"...Dikur Bahtiri qante si fëmijë,kur Veseli deshi t'ia pres veshët ,midis hotel "Ilirisë" në Prishtinë"!!!

Flori Bruqi
Prishtinë 25.04.2007

Nuk ka komente: