20.8.07

Flori Bruqi shkruan me fakte...


Lidhur me kete shkrim ja cka na shkroi Flori Bruqi per Albania-Press.




.....



kastrati999@hotmail.com eshte nje palaqo.Shpifjet dhe fyerjet e tij ndeshen dukshem me Ligjin Nr.02/L-65 Kreu 5.a(a)dhe 9.1.26(a) te Kornizes Kushtetuese per Veteqeverisje te Perkohshme ne Kosove(Rreg.e UNMIK-ut Nr.200/9 e dt. 15 maj 2001).Atij dhe te tjereve qe shkruajne si ai dhe ato shkrime i plasojne ne media(gazeta,internet ,media elektronike) Ligji parashef denimet per shpifje dhe fyerje deri 5 vjet burg efektiv dhe me gjobe...Prandaj Kastratin nje gje e tille edhe e prete.Une Flori Bruqi nuk kam nevoje me shkrue me nofka,por atij dhe te tjereve qe mendojne si ai ju them troq se jane tradhtare dhe per keto tradhti sot ose neser do te pergjigjen.

Per Sali Bashoten une nuk kam kurrfare konsiderate,per te ase qe e kam ndermend te shkruj dicka sepse eshte i pa afte te polemizoje me mua...dhe ben pjese ne grupin e ujqerve te Bahtir Trapit...Shkrimet e tij me nofka te ndryshme me lene te dyshoje qe ky njeri eshte ai qe po i fryn kosit...por le ta dine se kosi eshte duke ju derdhe...Sterpikjet e ndytesirave te tij jane shkuar ne Indi...

Sa i perket gjeneral Rexhep Selimit,une kam shkruar kur ka qene nevoja,kur kurrkush prej shqiptareve te Kosoves nuk guxonte t'ia permente emrin si luftetare te denje te UCK-se dhe keet gje per te mire e kam bere publikisht ne romanin tim te pare shqiptar te shkruar per UCK-ne "Toke e djegur"(shtator 1998).

Imadhi Rexhep Selimi do te jete flakadan lirije cdo here me shokun e tij te idealit Nait Hasani....Cdo here jam ne krahun e tyre...Pra edhe ketu deshtoj Kastrati...

Besnik Matoshin ase qe e njof,por edhe ky po i jep fitilin ...Kam degjuar se eshte fotograf nga Peja,eshet perkrahes i Bahtir Trapit...

Per Zenun Celajn ase qe kam ndermend te foli se kush eshte.Ky eshte ish spijun i Rilindjes,qe i ka kontribue me shume Beogradit se Prishtines.

Per te lexuesi mudn te lexoje biografin e tij ne 4 romanet e mija te botuara ne Kosove ,Shqiperi(Ndergjegjja,Dorezeza,Pallati i gjarpijve,Pallati i Akeronit)se kush eshte ky palaqo me nofken "Agimi" dhe "13"-shi qe spijunoj ne udben jugosllave shoket e tij(Jusuf Gervallen,Shyqri Galicen,Rushit Ramabane dhe qindra te tjere)...

Sa i perket Xhafer Syles ,te njajtin e kam shoke dhe per shokun nuk kam cka te shkruje perpos qe ti uroje shendet dhe pune te mbare ne krijimtaruine e tij shkencore dhe artistike...

Per Zekerija Canen(Cana Banana) nuk kam cka te theme ai eshte nje plak matuf,pijanec,kontributi i tij gjate rinise ka qene shume i madh ne zyrat e udbes jugosllave.

Kam shkruar dy artikuj me fakte dhe me emer dhe mbiemer....Lexuesi ato shkrime mund ti gjejne ne internet ...

Per Visar Kastratin ase qe e njof se kush eshte.

Eruditin e shkences shqiptare Prof.dr.Isuf Dedushajn e kam shoke qe nga viti 1973,prandaj si mund te shkruhet per shoket me te mire qe e kam (prof.dr.Isuf Dedushaj,Dr.sci.Bedri Zahitin,Mr.sci.Xhafer Sylen,Avdullah Konushevcin dhe Mustafe Berbatovcin)...
Me ta jam cdo kund....Edhe per te mire edhe per te keq...

Sa i perket prof.dr.Enver Hasnit eshte e vertet se kam shkruar ne kontest pozitiv me emer dhe mbiemer.

Per mue Rektor Enver Hasani rrofte 100 vjete...

Per Luan Krasniqin,kam shkruar dy artikuj ne kontest pozitiv....Ato shkrime lexuesi mund ti gjene ne blogun virtual "RITMI I ZEMRES"!

Sa i perket Irhan Jubices,eshte e vertete se kam shkruar per te ne gazeta dhe internet....

Irhan Jubica eshte nje djal zotni te cilin nuk mund ta shtije ne nje these me Bahtir Hamzen dhe Kastratin...sepse eshte intelektual.....Shkrimet e Jubices me kane bere ndere ne ARS ,sepse me futi ne mesin e 100 shrkimtareve me te mire qe ka gjithe Shqiptaria.

Pra,Kastrati le te shkrun cka te done...Le ta mbroje Bahtir Hamzen...

Le ti shaje deshmoret,shkrimtaret ...sepse puna e tij s'eshte asgje...

Eshte nje palaqo qe nuk guxofti kurre te dale me emer dhe mbiemer...

Po,ky eshte Krenar Gashi,...Krenari i RTK-se dhe i BIRN-it...

Krenarit qe po i kruhet bukur shume por sinqerisht nuk kam kohe te shkruhem me te,sepse per mue ky dhe Bahtir Trapi nuk ekzistojne.

Atyre jua kam bere bllok ne internet dhe ase qe i marre shkrimet e tyre...

Ata per mue nuk ekzistojne.

Une jam praFlori Bruqi,nuk jam nofke interneti...Nuk frigohem askujt perpos Zotit qe me ka fale...Dhe krejt cka kam ju them haptas pa hezitim,shul - shqip. .

Lexuesve dhe miqeve te mije ju kerkoje falje,per kete leter qe e dergova,perkitazi me shkrimin:

Subject: RE: MANIPULIMI I FLORI BRUQIT,-dhe letera SHTESE E TIJA." Kerkese per nderprerjen e fushates"!

Une nuk manipuloje me shkrime ...Ato te gjitha i kam te botuara ne internet,cka lexuesi lehte ka per ti kerkuar ...

Mbetshi me te mira.

Sinqerisht dhe miqesisht ju pershendes

Flori Bruqi nga Prishtina

Ne Prishtine,20 gusht 2007.




--------------------------------------------------------------------------------
From: kastrati999@hotmail.com

To: haki.s.demjaha@hotmail.com; flori.m.bruqi@hotmail.com; shehuengjell@hotmail.com; penashqiptare@yahoo.com; nait_hasani@hotmail.com; kzylo@yahoo.com; moisiu8@aol.com; r_avdimetaj@yahoo.co.uk; drbedri-zahiti@hotmail.com; lirije.domi@hotmail.com; uragani3@yahoo.se; dr_alban_gervalla@yahoo.com; xhafer_syla@hotmail.fr; vasilq@yahoo.fr; ktraboini@aol.com; pendekaltri@yahoo.com; krenar.gashi@gmail.com; penashqiptare@hotmail.com; namik_shehu@hotmail.com; bahtir7@hotmail.com

Subject: RE: MANIPULIMI I FLORI BRUQIT,-dhe letera SHTESE E TIJA." Kerkese per nderprerjen e fushates"!

Date: Mon, 20 Aug 2007 01:06:17 +0000


KUR DHE KEND E KAM SHARE UNE ? AS NUK I KE LEXUE SHKRIMET E MIA SEPSE UNE JAM PARAQITE ME SHKRIMET E MIA ME EMER E MBIEMER!

NDERSA FLORI KA SHUME ARMIQ,KA SHARENEN

1.SALI BASHOTEN!

2.REXHEP SELIMIN!

3.BESNIK MATOSHIN!

4.ZENUN QELAJN!

5.XHAFER SYLEN!

6.ZEKERIA CANEN!

7.VISAR KASTRATIN!

8.ISUF DEDUSHAJ!

9.ENVER HASANIN

10 LUAN KRASNIQIN...... EDHE SPO KAM KOHE ME I NUMRUE TE TJERET,KA PRAP A!!!!

UNE SHUME MIRE E DI QE TI JE VETE FLORI BRUQI ASHTI SI JE LIRIA ESHUME TE TJERE,DHE POASHTU SIQ JE PARAQITE EDHE NE "ARS" TE IRHAN JUBICA,PO ATY TE KANE DALE TE PALARAT SI NE SHUME MEDIA TJERA!!!




--------------------------------------------------------------------------------
From: Gani Demjaha
To: brumi buka kastrati999@hotmail.com

Subject: RE: MANIPULIMI I FLORI BRUQIT,-dhe letera SHTESE E TIJA." Kerkese per nderprerjen e fushates"!

Date: Sun, 19 Aug 2007 17:37:13 +0100

Qenka zgjue prej shpelle ,njeriu i shpelles,arusha e malit ky fare manjaku kastrati,te cilit te gjithe e dini se kush eshte.Eshte po thote kunder Flori Bruqit.Kurse Flori Bruqi ,me sa e dijme eshte vetem kunder 2 tradhtareve qe po gjuhen si gjela sic tha edhe Lirija...Ti kastrat hiq me i mire s'je se Bahtir Hamza.Edhe ti ke share dhe je jargave me muaje te tere.Asgje nuk the te re.Kurse Flori Bruqi,po jua kendon letrat ne xhep.Prandaj do te ishte me se miri edhe ti te heshtesh apo ti shashe te gjithe siq po ben jarani yt Bahtir Hamza.Si more djale nuk po e kupton injorancen e te gjithe neve,qe po jua themi se nuk jeni ne toke te bukes.Une nuk e kam zakon me e lavderuar vedin,se skam nevoje.Por si ti deri me tash nuk guxon me dal me emer(edehpse emrin ta ka dhene Flori Bruqi se kush je,nga je bile edhe fotografine ta ka qite ne internet,e cila fotografi po defilon).E dijme edhe nje gje qe Flori Bruqi,ase qe eshte duke ju derguar emajla juve etj.Ai te gjitha po i boton ne faqet e tij te internetit.Ta dijshe edhe nje gje se Engjell Shehu dhe Flori bruqi,jane share,por jane ndue ndermjet vedi se edhe Flori edhe Engjelli e kane kuptuar dredhite dhe tradhtite tuaja.Nje gje nuk po e kam te qarte nga Ti :Sa eshte duke te paguar Bahtir Hamza.Ta jep ndofta ndonje kaqik te vockel,sic jua jepke edhe te tjereve nga pak per redigimin ,shkrimin e poezive te bahtir Hamzes.Me te vertete e pranojme na publiksiht se poezite e botuara te gjeja Bahtirit jane te mira,por nje gje spo e kuptojme ase nga ti e ase nga Bahtiri?!!!
A din ju me shkrue?A keni se pakut te botuar ndonje skice,tregim,...roman ne ...shqip...apo po ja futni kot...Une jam ai qe e kam hapur blogun virtual Albania-Press.kam edhe 9 moderator tjere.Blogu do te jete vetem per ju,faqezite e internetit.Nuk e dije a e ke lexuar shkrimin e fundit te Flori bruqit,qe eshte botuar ne mbi 20 web faqe interneti...Do te botohet edhe ne gazeta ditore...A e ke kuptue mire se kush eshet Flori Bruqi...Eshte superagjent,supershkenctare,superpatriote-super...super!!! Ai ka lexuesit e vete.Juve don me ju cmend ,juve ju ka qit ne aut...Me ju s'fole fare...Nuk jua pranon emajlat...Jua ka bere ty dhe Bahtir Hamzes blok.A jeni duke e dite.A je duke dite se nje shok i tij(Florit) dhe shok i yti (e ka lute Florin) qe te mos dergoj me emajla.E din ti kush eshte ai(emnin s'po ja permendim pershkak se gezon autoritet te Flori ai njeri,sepse eshet edhe ne nje pozite te larte ne Kosove)...A e di ti more djale se ti je i percjellur ne cdo hap dhe ruhu mire sepse ka informacione qe se shpejti do ta kendojne talkinin djemte e AKSH-se!!! Eshte mbushe kupa me ty.Pse po e mbron Bahtir Hamzen i cili po shkrun keq per deshmore.Pse po e mbron kete hajvan i cili po shane nenat tona.A je bre ne veti....Po tamam po e dijme se je i kercnuar,i hutur,vendi vend nuk po te zihet...Ke thene se do te heshtesh ti nujk po heshte.Kallxoje adresen,emnin nese je burre se na po e dijme se kush je.Ke edhe bashkepunetoret tu qe i kishe qite ne www.forumin shqiptar.com.
O na jemi ata qe ti lexojme letrat ne xhep o djale.jemi ata qe jua luajme vendin spijujve dhe nuk i leme rahat jo vetem me internet por edhe me plumba koke.Nuk e keni larg.Jepni adresat,telefonat dhe do te kuptoni se kush na qenkan esat Pashe Toptanet e Drenices dhe te Kastriotit(Obiliqit).Nofken ti e ke marre si kastrati prej Kastrioti(ish Obiliqi) se nga aty je o kastrat ,o Krenar Gashi.Nuk mund te lush me njerez.nuk mund te lushe me Bruqin.se Bruqi ka shoke ne Kosove,Amerike,Evrope,Shqiperi.nuk ka ne Serbi,greqi,Bullgari dhe Rusi.
Tash spo dije cka me te thene,tu kisha lute qe mue drejtepersedrejti te mos me shkrushe gje prej gjeje,perpos nese e dergon ndonje punim per lexim,e jo lavderime dhe hajmali te hoxhallareve.Baba yt paska gabuar qe ste paska que ne shkolle per hoxhe...Ta marresh nje hoxhonice per grue dhe te kish pune me te vdekur,sepse ti me Bahtirin jeni te vdekur per se gjalli sepse ata qe shajne Jusuf gervallen ata nuk jane shqiptare,pra njeri prej tyre je ti o faqezije i internetit.Je ti ai qe po e nxite dhe po qet benzine tek shqiptaret.Je ti kolone e peste e shkinise...Je ti ai qe do ta ktheshe Serbine ne Kosove.Por jo se Kosova ka shume Bruqa...,qe e bejne zharave...Si spo te vjen turp.turp...o rrebel i shkinise,kur kosova po digjet shkrum ,ti po qet benzine...Pse spo ja qon keto letra tuat Flori Bruqit,sepse shokut tend ti i ke thene "se nuk do te komunikoje me me Brucin lidhur me kete pune" e ti tash na qon emajla.Pse s'ja qove edhe atij ne MUP, o flliqan....atij qe desh ja thej doren ne demostrata Albin Kurtit.A e din kush eshte ai...E din ti fort mire,se cili milic eshte ai....e din...se edhe ti je si ai ne fotografi qe e botoi Sigurimi kombetar i FBKSH-se....

Demjaha

redaktor ne webin www.albania-press.blogspot.com

Nuk ka komente: