13.8.07

Në redaksinë Albania-Press më postë elektronike kanë ardhë këta emajla për rastin Hamza:

Mos mu merr më Bahtir Hamzën ,zoti Flori Bruqi

/Letër publike/


From : Hajdar Fejzullahu
Sent : Monday, August 13, 2007 3:59 PM
To : albania-press.blogspot.com

I nderuari dhe shumë i respektumi z.Flori Bruqi,

Me doli pakëz kohë t' ju shkruajë ketë lutje apo kerkesë(merre si t ë duash) se shokët tu janë pakez të nevrikosur pse ti p o merresh më pakurrizorë.

Jemi të shqetësuar ne shokët tu rreth këtyre polemikave të quditshmë që po i bënë më disa njerëz që s’janë të kalibrit tend .

z.Flori ne më tepë është duke na habitur fakti pse ti p o merrësh më njërëz që s’janë askushi dhe që nuk kanë kurrfarë vlere në shoqërinë shqiptare .

Më siguri e di që një burr non stop rri në oborrët e spitalit me një fyell në dorë,
ndokush ka mëshirë dhe ja hudh si qenit ndonjë cent dhe Ti z.Flori burri, si po
ke energji te merresh me shtresa sociale të tilla,qiftin e Bahtir Hamzës !!!

Ne të gjithë e dijmë se kush është Flori Bruqi ,e kush është B.Hamza, pa paragjukime je një magjistër shkencash ku edhe se shpejti do të doktorosh.

Ke një familje të mrekullueshme një familje atdehtare që ja ka lakmi krejt shqiptaria…

Je shkenctar dhe atdhetar !

Pse shkon e mirresh më njerëz që vërtetë nuk kanë as familje dhe janë raste sociale besa edhe psikiatrike .Unë e njof mire zotin Bahtir Hamza.

z.Bruqi unë t’u kisha lut që më të mos merresh më me te por t ë merresh më art dhe shkencë.

Te presim së shpejti të bëhësh doktor shkencash kineziologjike dhe si punëtorë shkencorë ta shpish Kosovën aty ku ti p o punon që të bëhët Shqipëri Etnike.

Andaj edhe një herë të lus që Ti ti lëshë langojtë që të lehin si kafshët për pak lek që po paguhën nga dreqi dhe i biri...

Sinqerisht dhe vëllëzërisht të përshëndes,

Hajdar Fejzullahu,grafist nga Prishtina

Prishtinë,13 gusht 2007

Nuk ka komente: