19.8.07

LETËR NGA BELGJIKA

Nga :ENGJELL SHEHU

From: engjell shehu
To: penashqiptare@yahoo.com
Subject: RE: Nuk bejë unë fushtë...
Date: Sat, 18 Aug 2007 21:52:20 +0000

Degjo o ti Bahtir Hamza se paske qene vertet i pa moral, une jam shqiptare dhe jo serb si Ti, prandaj Jo vetem Florin qe e kosideroj si vella por gjithe shqiptaret i konsideroj si vellezer, ti nga qe ndihesh i veçuar si serb qe je te vjen inat qe ne i themi apo Flori na thote velllezer. Te gjitha ato sharjet qe bene per ata qe ai i quan vellezer merri per vete dhe ne te kemi shar me te njejtin fjalor ty o serb i Serbise, dhe une them ai qe shan Flori Bruqin ia shkerdhefte nenen Kina, Shqiperia,Greku dhe Serbi.Une jam Shqiptar dhe nuk me rruhet bytha se çfare shkruan ti o jevg serbie dhe sa here te shash aq here do te tregojme ty evgjit se je mut muti dhe duhet ndeshkuar. Une nuk i marr hakun Florit se ai eshte vet i zoti vetes por ketu i dal zot fjales dhe burrerise time per ato ndyresira qe ke shkruajtur mua se ti je i pa fytyre qe shan si femijet dhe thua qe ata qe i thone apo atyre qe ju thone vellezer Florit i ke shar po edhe ne te kemi share edhe me keq o serb, o jevg, o pordhac, o frikacak o i pa fytyre o pseudo poet serb, o pesudoshkrimtar serb, o serb i vertet qe nuk ke fare burrnie.

Engjell Shehu

Nuk ka komente: