12.8.07

LAJME TE NXEHTA PO NA SJELL BAHTIR TRAPI NGA INTERNETI.

Ka kohë që nga manjaku internetit marr të shara.Unë definitivisht kam ndërprerë komunikimin më këta tipin e çfrenuar që po riciklonë emajla ,fyejnë dëshmoret dhe mbi të gjitha po bastradhojnë gjuhën shqipe.

Ai më shokë të tij në mënyrë kontinuitive po dërgon shkrime ku fynë pothuaja të gjithë dëshmorët e kombit(Jusuf,Bardhosh Gërvallen,komandantin legjendar Adem dhe Hamza Jasharin,si dhe disa liderë politikë,shkrimtar dhe atdhetarë(dr.Ibrahim Ukë Rugoven,Ramush Haradinajn,Gafurr Adilin,Kolec Traboinin,Flori Bruqin,Fadil Shytin,Ajet Nuron,Faik Smajlin,Beqir Elshanin,Monika Botosanin,...etj) duke i quajtur tradhtare...

Më të vërtetë nga ju miq nuk po dijë se çfarë t'i bejë manjakut të internetit më emrin Bahtir Hamza ...

Definitivisht kam vendosë t'ia heq zingjirët nga qafa këtij uloku të zi të Drenicës,që të jargavet pa pengesa në internet.

Letra e miqëve dhe mikeshave të mija të shumta janë tejet modeste .Përgjigjën e shkurtër ia dha këtij trapi edhe stafi i albemigrantit ,por çka të besh se Bahtir Trapi i ka shti veshët në leshë duke sharë miqë dhe armiq të tij ...

Kurrkush si ka fajë këtij trapi që mbetë pa ja pre veshët Veseli...

Unë e pranoj që jam fajtori pse thashë publikisht që Bahtir Hamza nuk është shkrimtar i 15 librave.

Çka është edhe më keq ky njeri në vitët e 80 ishte dorë e zgjatur e UDB-ës jugosllave kurse në vitët 90-ta ishte anëtar i gardës së kryekriminelit çetnik serb Zhelko Razhnjatoviq Arkan "3 treshnje" të Zürichut,siq dëshmon shkrimtari Rrustem Geci...

Më të vërtetë më vjen keq për këto riciklime të tij që po vijnë në adresat e miqëve kundër meje,përshkak se unë atij ia kam zbuluar biografinë e ndyrë patriotike....

Për më shumë mund të lexoni një blog që është hap në amerikë www.albania-press.blogspot.com se është patrioti në fjalë që më shanë edhe në nënën time të vdekur.

Sinqerisht ju përshëndes juve motra dhe vëllëzër duke ju kërkuar një falje të madhe-NDJESE!!!
U detyrova t'ju shkruaj pasiqë këto letra po i lexojnë edhe familjarët e mijë,të dëshmorëve,ju ...që këtij njeriut duhet t'i thotë dikush stop se po të ishte në Kosovë do t'ia tregoja vendin e tijë.Nuk do të krijonte kurrë më emajla dhe letra falso.

Mr.sci.Flori Bruqi

Prishtinë,12.08.2007

Ps.Nuk jam nofkë virtuale siç po thirret ky kokëbosh - trap interneti.Për më shumë mund ta vizitoni blogun tim www.bruqi.com ose www.metaforapoetike.de.vu serch Flori Bruqi.

Nuk ka komente: