10.7.07

Letra e fundit për Bahtir Hamzën:Mos derdh lot krokodili për Kosovën!!!

| | | Inbox


I nderuari, Bahtir Hamza !

Nuk kam kohë të merrem me Ty!

Unë kam punë të tjera më të menqura se të merremi me grindje pa lidhje me Ty që nuk e meriton...sepse ti je shumë i vogël për tu marrë më punë të mëdha.Unë jam për Ty dhe sorogatët si TI shumë i madh...Mua më lexojnë në terë botën dhe mendimi im ka peshë ndërsa mendimi yt o Bahtir Hamza është tamam i një fëmiut 5 vjeqar.

Lejë rahat njerëzit e penës si të respektuarin Fadil Shyti,Monën Sokoleshë,Xhafër Sylën,Ramadan Avdimetajn,webin www.dervina.com,Floart-Press ,dëshmorët e kombit...e qindra të tjerë,...se sa për mua shkruajë ç'të dush se fjalët tua i merr era ,si m...

Puno mirë diç në interesin kombëtarë...

Ka ardhë koha si pasojë e vringëllimës së armëve të përgjakura të kriminelëve tëMillosheviçit,
Mlladiçit e të tjerëve,që ti leni menjanë zënkat , të krijojmë një front të përbashkët politik(pa Ty-se Ti s'je kurrkushi)por më ata që militojnë qysh para se të lindin për pavarësi, ngase nuk ka rrugëdalje tjetër për Kosovën dhe fatin e Saj historik.
Kosova nuk ka mbetur në mëshirën e shkrimeve tua,se Ti nuk je njeri i penës !

Mos jua "trumhazë"eshtrat e bacë Shabanit dhe djemëve tjerë të tijë -Flakadanë lirije ...
Nuk përfitohët pavarësia me talibanizëm ballkanik, më kërcenimët tua nëpërmes gazetave dhe webave serbe ( www.novinar.de) duke dhënë intervista( tash së voni )për Beogradin...
Leje menjanë Pavarësisë e Kosovës dhe me Lëvizjen "Vetëvendosj"! ,mos u merr asë më UÇK-në,AKSH-në,se Ti atyre jua fëlliqë emrin ,Ti s'je me ne për Shqipërinë Natyrore! Ti je për Tigrizimin e Kosoovës !Po,bre burrë ,Ti je një planprishës gjithëkombëtarë (dhe më çuditi reagimi i "juaj" i fundit(sepse e dijë që Ti nuk dinë më shkrue shqip )!Nejse,mësuesat i ke shumë antikombëtarë(ashtu siq je edhe Ti vetë).Nejse !
Dhe krejt në fund po të themë mos u merr më më Historinë e shqiptarëve...merru më varfërinë tënde mendore ,se Ti je njeri pa identitet (herë je shqiptar,herë -herë egjiptjan,cigan...kristjan,drogmen,homoseksulac ,makro i prostitucionit,poliagjent ).
TY askush nuk mund të të bjerë në fije.

Shul e shqip ti nuk je njeri ...Mjekoje së pari vehtën , mos qajë për Kosovën( prej New Yorku),se Shqipëria Natyrore ,nuk është mbetë në Ty...Pavarësia nuk vjen nëpërmës internetit ,pavarësinë e sjellin cucat dhe djemtë shqiptarë të pushkës e të penës...Dhe le ta hajë dreçi atë pavarësi (nëse qiftat tu ma sjellin o Bahtir Hamza)!!!

Sinqerisht më vije keq ti maltërtojë lexuesit e mijë të dashur,të merrëm më ty se ti s'je kurrkushi,prandaj edhe nuk kam kohë të mirrëm më Ty!!!

Mirru më familjën tënde,babain tënd që po jetonte në kushte të mjeruara në Koroticën heroike(Drenicë) e mos u mirrë më mua se sinqerisht unë nuk jam i kalibrit tënd ,ti je "ujk i zi i Arkanit",e unë jamë pëllumb i Isuf Gërvallës!!!


Mirëupafshim ,o Bahtir Hamza,në Shqipërinë Natyrore!

Me respekt!
Mr.sci. Flori Bruqi,poliagjent i webit www.bruqi.com(FLOART-PRESS)

Nuk ka komente: