14.7.07

BAHTIR HAMZA DUHËT TË NDIQET PENALISHT NGA PROKURORI I KOSOVËS

From: luigj shkodrani (luigji_61@.....)
Sent: Saturday, July 14, 2007 12:35:45 PM
To: haki.s.demjaha@....

I nderuar Gani,une kam kene dhe jam i distancuar per derisa shkrimet e tija i kam hedhe ne kosh,sepse ata qe jane kunder vellezerve Gervalla,jane kunder Kosoves e kunder kombit shqiptar dhe te harxhosh kohe me ta eshte njesoj si te merresh me shkijet,prandaj une mendoj se nuk ja vlen te merremi me te,sepse duke u marre me te ai mendon se, vertete qenkam dikushi,por duke e lene qenin te lehe,ai e sheh se askush nuk ja var athere nuk ka ku shkon.
Ne ShKoder ne kemi nje shprehje:-Mos e nguc qenin me shkop se ke nguce te zezen tande.
E keshtu qenet le te lehin e karvani te ece perpara.
Une u kam shkruar dhe disa miqve te mi ne Prishtine dhe u kam thene qe nese ky emer eshte i vertete e jo pseudonim,kush e njeh te mbillen dhe ti bejne denoncim ne prokurori,per shpifje te hapura ndaj personaliteteve te kombit shqiptar.
Ky mendoj se eshte mendimi im me i drejte se shkruaj ai dhe shkruaj ne,nje dite ai do te shaje dhe nenen e vetye qe e ka lindur.Se ai merr turr e nuk din ku te ndalet pastaj,por me mire ai te vazhdoje deri sa te bien ne cark si miu.

Me respekt
Luigji

Nuk ka komente: