21.7.07

Leter e Flori Bruqit derguar redaksise

www.albania-press.blogspot.com

z.Lirije,

Nuk me interesojne letrat e tilla si dhe puna e askujt! Une ase qe e kam ndermend te merrem me asnjerin prej tyre.Kam pune me te rendesishme per te bere dhe nuk kam kohe me lexue gjera te tilla.Le te shkruajne cka te dojne,por sharra do t'ju hase te gjithe atyre qe shpifin ne gozhde qofte ne kete bote,qofte ne boten tjeter.Keta nuk e ditkan se kur eshte boll...Por manjaket e internetit jane te tille...dhe po maltertojne miqet e mije qe po dergojne letra te ricikluara ne shume adresa pa i njohur fare ata.Pra,kjo eshte nje deshmi qe ata jane te cmendur dhe nuk e kane guximin intelektual te dalin me fakte se kend une e kam futur ne burg apo e kam denoncuar ne polici serbe.Le ti krijojne njerzit prej balte dhe le te me padisin ne gjyq...Pra une keta i kam paditur dhe lenda eshte ne Prokurori...Kurse sa i perket Interpolit do te isha i lumtur qe te njajtet(edhe mua) te na paraburgose dhe te zbulohet e verteta se kush qendron pas te gjitha ketyre shkrimeve idioteske ne interent.Diskreditimin fatmirsisht keta njerez te lig(te pa fytyre) nuk kane mundur ta bejne dot sepse une jam ai qe i kam zhveshur deri ne palce...Ata te dyte (Bahtir manjku) me kete " kastratin""kameleonin"(adresa e te cilit eshte e njohur) do te pendohen dhe kur ti ze nje dite kam me lare lesh me zi se SHIK-u i Tiranes cka i ka bere Bahtir Hamzase para nje decenje midis Tirane...

Me respekt,

Flori Bruqi Ne Prishtine,21.07.2007

Nuk ka komente: