27.7.07

JA CNA SOLLI ME POSTE ELEKTRONIKE BAHTIR HAMZA

Edhe meqe autori i letres eshte i njohur per redaksine(Z.B)redaksia e shef te arsyeshme te botoje dhe te demaskohet "poetin " dhe tradhtarin shqiptar njefar Bahtir Hamza si dhe shokun e tij kastrati999@hotmail.com....ne menyre qe opinioni te kete te qarte se Kolona e 5-te antishqiptare po punon me mish e me shpirt kunder intelektualeve dhe patrioteve shqiptare.Kjo leetr eshte edhe nje deshmi e tradhtareve te Kombit qe po punojne per Serbine,bile njeri eshte edhe redaktor ne RTK,redaktor ne BIRN(JETA NE KOSOVE)....

REDAKSIA "ALBANIA-PRESS"

Washington DC,27.07.2007



Te nderuar,
Ne posten elektronike ka ardhe edhe kjo poezi e "poetit" dhe te cmendurit mental Bahtir Hamza.Cdo fjale e tij eshte taman ashtu siq mendon vete autori i cili ka te botuara hiq me pak se 15 permbledhje me poezi te shkruara nga autore te ndryshem kosovare dhe te botuara ne emrin e Bahtir Hamzes.Kjo poezi e cila po riciklohet ne internet eshte nje deshmi e radhes se Bahtir Hamza eshte totalisht i cmendur dhe antikombetar.Pra eshte i papergjegjsjem per ate cka edhe shkruan kunder deshmoreve te popullit.Mire beri zoti Flori Bruqi,qe te njajtin e xhveshi dhe e tha nje te vertet te hidhur per ish anetarin e Lidhjes se shkrimtareve te deridjeshem te Kosoves,i cili brenda dites si i cmendur ne shume adresa poston letra ofenduese ndaj intelektualeve,cka do te thote se ky njeri eshte tejet i semure psikikisht,prandaj eshte shume e cuditshme pse organet kompetente te shtetit ku ky jeto(diku ne Amerike,apo Kanade) e toleron qe ti maltertoje lexuesit me emajla te tij me fjale kercnuese dhe te ndyra.
Une distancohem me shkrimet e ketij manjaku qe po bene edhe kunder deshmoreve Jusuf ,Bardhosh Gervalla.Adem Jashari....etj.,por kete njeri eshte duke e nxite edhe
kastrati999@hotmail.com(Krenar Gashi nga Obiliqi i Prishtines,gazetar i rrjetit informativ BIRN si dhe gazetar i radi Televizionit te Kosoves) i cili si web dizajner po ja boton shkrimet e tije kunder intelektualeve te mirefillte shqiptare ne faqe te internetit.Nuk e dijme pse po e tolerojne intelektualet keta dy manjake te sillen kesisoji me opinionn e gjere Kosovare dhe mbare shqiptare.
Me te vertete dikush ketyre debileve te internetit duhet ti thote STOP.Letra i dergohet ne BCC(per mos keqperdorim te emajlave tuaj privat) ngase te njajtit pa fije turpi do t'ju bezdisin pothuaja cdo dite me brockullat e tyre antikombetare.Kjo leetr e imja eshte nje njoftim i shkurter(jo per botim)por per njoftim se me kend kemi te bejme.
Me shume respekt dhe dashamiresi,

Z.B.


From: bahtir hamza penashqiptare@yahoo.com
Reply-To: penashqiptare@yahoo.com
BCC:..............

To: Subject: LAROK OR LAROK

Date: Fri, 20 Jul 2007 08:50:49 -0700 (PDT)


NGA BAHTIR HAMZA

Larok or Larok

Unë mashtëroj Kosovën nga mërgimi.
Ajri yt është Serbija -jeta jote është Shumadia
Valbona qajë ,qajë – o vajza ime.
Sepse unë Bahtir Hamza kam përveluar vetëvehtën
Sepse një herë kur linda isha maxhup,turk,musliman,shka egjiptian
po,po u bëra harbut- barbarë.
Vajzat e Drenicës nuk më dojnë mua,
Nuk më don as Korotica ,se unë çdo herë për ta isha habutë -Tradhtarë
Shava Isuf e Bardhos,Shava Adem Jashar,
Thash edhe per Ramush Haradinajn mos u lëshoftë kurrë nga Haga
"UDB-ashë",isha edhe në mërgim………
Valbonë e ime ,unë të kam shtatë herë djalë ...
Atje edhe këtu.
Kudo që të rroj
Më shpallni,të çmendur,poet TRADHTARË!.
Jetojë në dhembjet Tuaja
Për Identitetin tim, MAGJUP -pasurinë e ndritur të Kombit tim Egjiptian
Unë "UDB-ashë mbeta,udbashë edhe jam
Shqiptarellat , më gjejnë në çdo kohë.
Unë ndihën Tradhtarë - ndihëm i ndarë nga ti -KOSOVË,përgjithmonë
Te gjithë kanë me vdekë.
Vetëm Serbija -RROFTË
_____________________________________________________________________________

Nuk ka komente: