11.7.07

Kush është manjaku i internetit BAHTIR HAMZA?!!!

Përshëndetje të gjithëve,



Më pak vonesë po i përgjigjëm disa shpifjeve ordinere të manjakut të internetit ,poetit të vetëshpallur,falsifikatorit dhe shizofrenikut Bahtir Hamza i cili ka kohë që shpifë për intelektualët e njohur shqiptarë.

Nuk e dijë se çfarë (ju lexues) jeni më profesion! Më keqardhje ju them se personi në fjalë është një mashtrues ordiner i cili është edhe i sëmurë psikikisht.Ky monstrum interneti më muaj të tërë po vjellë vrerë kundër intelektualëve dhe atdhetarëve të dëvotshëm të çështjës kombëtare duke akuzuar edhe komnadantin legjendar Adem Jashari si trdahtare(këto fjalë manjaku Bahtir Hamza ia ka thënë gazetarit dhe publicistit të mirënjohur Prend Buzhala).



Më vonë Buzhala shkroi për mashtrimet e Bahtir Hamzës në gazetën Express.Të gjitha të palarat e këti manjaku(Bahtir Hamzës)I paraqiti shtruar edhe publicisti I njohtur dhe atdhetari shqiptar Flori Bruqi,I cili zbuloi se Bahtir Hamza është një mashtrues dhe kriminel i njohur ,shok i Zhelko Razhnjatoviq Arkanit.



Zoti Bahtir Hamza në mënyrë tejete të paskrupullt shkruan letra në emrin e të vdekurve(si fjala vjen në emrin e shkrimtarit tashmë të ndjerë z.Iljaz Prokshi) apo në emrin e Magjistrit të mirënjohur Xhafer Syla…



Do të ishte e udhës që manjaku Bahtir Hamza të shkruaj kundër armikut shekullor (Serbisë) e jot ë merret më gënjeshtra ordinere.



Më çuditi edhe zëdhënësi politik i FBKSH-së,kur komunikon më këtë manjak,prandaj edhe reputacioni i tij(z.Gafurr Adili) tek unë nuk ka tash asfarë kuptimi,sepse ky e asë Bahtir Manjaku nuk mund ta zbehë veprimtaritë e Jusuf Gërvallës,Adem Jasharit apo Flori Bruqit…,shkrimtarëve Riza Grajqevci,poetit Zeqir Gërvalla,Fadil Shytit,Beqir Elshanit apo të ndonjë tjetri që më mish e shpirt luftojnë ta zhdukin armikun nga faqja e dheut…,kurse Bahtir Lepuroshi ,derdhë lot krokodili e dihet se ky vetë është armiku nr. 1 I shqiptarisë,sepse është udbash I Beogradit.Për më shumë do të ishte mire që lexuesi të njifet për veprimtarinë e tij në blogun www.albania-press.blogspot.com



Më shumë respekt



Dr.sci.Bedri Zahiti,internist kardiolog,QKUK Prishtinë

Nuk ka komente: